Toon posts:

Problemen met PowerStrip en NVIDIA 100/200 en paar spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Niet heel lang geleden heb ik na de installatie van mijn videokaart (NVIDIA GeFOrce2 MX 100/200) het programma PowerStrip (een soort "opvoerkit" voor je videokaart geinstalleerd). Hoewel mijn favo spellen NBA Live 2000 en NHL 2000 (oud, ik weet het) het eerst (voor beide installaties) op een enkele hapering na naar behoren deden, weigeren ze (zowel in XP als in '98) nu dienst. Is er een verband mogelijk en zo ja, hoe is dit op te lossen?

Even wat andere hardwaregegevens:

CPU: AMD Duron 800+
Moederbord:Eagletec ??
Audio: on-board
CD-ROM drive: LITE-ON LTR-32123S

Danke,

Giorgio

Verwijderd

Wat gebeurt er precies als je de spellen wilt spelen? Heb je nog dingen verandert met Powerstrip?

Verwijderd

Als je bedoeld dat je geen beeld hebt: verlaag de resolutie/refreshrate eens.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 09:41:
Als je bedoeld dat je geen beeld hebt: verlaag de resolutie/refreshrate eens.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de PC het spel wel opstart maar er weer uitgooit VOORDAT ik beeld zie, met de volgende melding:

Undhandled Exception Ox0000005 occured at address 0x6000C328

Stack Trace Unavailable

Do you wish to save a dump filme for this crash? --> ja/nee

Of ik nou op ja of nee druk, het maakt geen kont uit, volgende keer weer precies dezelfde melding. Bij NHL 2000 idem.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 09:28:
Wat gebeurt er precies als je de spellen wilt spelen? Heb je nog dingen verandert met Powerstrip?
Powerstrip maakt trouwens geen aars uit, al zet ik alle andere progs zoals de virusscanner uit, het probleem blijft, kwam ik net achter.