SP2 install

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-05 08:12
Ik probeer een nieuwere versie van Service Pack 2 voor WindowsXP te installeren. Omdat SP2 vraagt om de oudere versie te verwijderen heb ik dit geprobeerd via de normale weg alleen hier zit het probleem, Windows haalt de oude versie niet meer weg. Volgens mij mist hij een inf bestand. :?

Is er een manier om toch een nieuwere versie van SP2 over een oudere te zetten zonder de oudere versie te uninstallen?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Sp2 is toch beta? Dan staan er vast instructies in je email of op de website waar je de SP2 vandaan hebt :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Als je aan SP2 bent gekomen zoals het hoort (door betatester te zijn bij Microsoft), willen ze dat je feedback geeft op de dingen die je test, en ze zullen je dan ook helpen met het oplossen van eventuele problemen. Je weet vast wel waar je moet zijn in dat geval. ;)

En moch je geen betatester zijn bij MS, dan is het een gevalletje van 'eigen schuld, dikke bult'. 't Is dan in feite warez, en je warez weer aan de praat helpen doen we op GoT niet aan.
Kortom, met beta's van updates/nieuwe OS'en: bezint eer ge begint. Zoals je ziet kunnen ze naast problemen fixen ook weer nieuwe problemen veroorzaken :)

Dit topic is gesloten.