ik heb Gone in 60 Seconds DVD gehuurd! als ik hem nu wil alspelen, loopt mijn pc ineens helemaal vast! (ik heb een Creative Encore setje (6 speed) (REGIO VRIJ)
Verwijderd
is een nieuwe beveiliging van de DVD's , al hij merkt dat je speler regio-vrij is dan blokkeert ie . Je moet gewoon een DVD hebben waarbij je de regio kan instellen !
Of je neemt de Yamakawa 713.
Nergens last van!
Nergens last van!
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Verwijderd
Met DivX software is alles te rippen , gewoon je Regio goed instellen and of you go ! Wel het adres van je FTP geven om ze te downen !
Als ik de dvd met ClaDVD v1.66 probeer te rippen dan is het betand op mijn schijf maar 0KB (nix dus)( en hij zegt dat i het goed heeft geript)
De software zal er wel zijn, want Gone In 60 Sec is al geripped 
Gone.In.Sixty.Seconds.DVDRip.DivX-ViRA
Staat alleen niet bij welk proggie, en dit is of course vanaf de regio 1 DVD
Gone.In.Sixty.Seconds.DVDRip.DivX-ViRA
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Ü ° ° ° Ü ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ Ü ÜÜÜÜ Ü
ÜÜ ± ÜܱÜÜ Ü ÜÜ
¿Ä ÜÜÛ²²ÛÛ²Ü ÄÄÄÄÄÄÄÄÙ Üܲ²ÜÜ ÄÄ ÜÜÜÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÜÜÜÜ ÜÜÛÛÜ ÄÄÄÄÄÄ Ü²ÛÛ²²ÛÜÜ ÄÚ
³ÜÛÛßßÜ ßßÛÛ²²±± ° °±²ÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛ²Ûßßßß ± ßßß²ÛÛÛÛ²²²Û²±° ° ±±²²ÛÛßßÜ ßßÛÛܳ
ÛÛÝÞÛÛÛß Ûß ßßÛßßß ° ßßÛßßß ßÛ ßÛÛÛ ÞÛÛ
ÞÛÛ ßÛÛ Ü ß ° ° ° ß Ü ÛÛÛ ÛÛÝ
þßÛÛ ßÛÜ ÜÜÛÜ ° Gone In Sixty Seconds (2000) ÜÛÜÜ ÜÛß ÛÛßþ
³ ß²ÛÜ ÜÜÛ²ß ßÛÛÛÜÜÜÜÜÜÜ ÜÜÛÜÜÜ ÜÜÛÜÜ ÜÜÛÛÛß ß²ÛÜÜ ÜÛ²ß ³
ÙÄÄ ß²Û²²ß ÄÄÍÄ ßßßß²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÜÜÜÜ ÜÜܲÛÛÛÛ²²²ÛÛÛÛßß ÄÍÄÄ ß²²Û²ß ÄÄÀ
ß ßßÛÛßß ßßßÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛßßßß ßßÛÛß ß
ß ß ßßÛßß ß ß
Ripper....: Team ViRA Length......: 117 minutes
Codec.....: DivX Low+Fast Motion Genre.......: Action
Video.....: 700/1750kbps Disks.......: 1CD 50x15mb
Audio.....: 128kbps, 44.1kHz DVD Release.: 12/05/2000
Rating....: 6.1/10 DivX Release: 11/25/2000 |
Staat alleen niet bij welk proggie, en dit is of course vanaf de regio 1 DVD
Verwijderd
jij hebt zeker geen verstand van dvd's.Op dinsdag 12 december 2000 20:32 schreef real_raichu70 het volgende:
is een nieuwe beveiliging van de DVD's , al hij merkt dat je speler regio-vrij is dan blokkeert ie . Je moet gewoon een DVD hebben waarbij je de regio kan instellen !
de nieuwe beveiliging genaamd RCE zit niet op alle dvd's. Bovendien blokeert hij niks, hij zegt alleen dat hij dat hij de dvd niet wil afspelen.
Met mijn regiovrije pioneer slot in dvd speler + Holywood+ kaart wordt alles afgespeeld, ook de dvd's met RCE beveliging
Verwijderd
www.visualdomain.net haal je effetjes een proggie op (registreer ff, 30 pieken en je maakt weer iemand blij)
Met dit tooltje kun je Macrovision uitpleuren en regio's zelf selecteren of regiovrij zetten. Werkt uitstekend.
Mijn eerste registreerde progje trouwens, de rest is allemaal cripple ware
Met dit tooltje kun je Macrovision uitpleuren en regio's zelf selecteren of regiovrij zetten. Werkt uitstekend.
Mijn eerste registreerde progje trouwens, de rest is allemaal cripple ware
Hoe heb je dat gedaan ??? heb nl hetzelfde probleem met clad en jb the world is not enoughOp woensdag 13 december 2000 07:49 schreef cdfreak het volgende:
Het is me al gelukt!(ik heb em net geript)
Trouwens ook met andere ripprogs:(:(
Power DVD ( 3.0 ) starten en dan de film op pause zetten! en dan start je je rip programma (ik gebruik SmartRipper) en dan kan je hem rippen!
thx, maar ik heb hem ondertussen al met een andere (oudere) dvd speler kunnen rippen,
ik heb idd het idee dat die rce problemen geeft met mijn (normale) creative,
ik dacht nl dat ie alleen problemen gaf met geunlockte drives
ik heb idd het idee dat die rce problemen geeft met mijn (normale) creative,
ik dacht nl dat ie alleen problemen gaf met geunlockte drives
Welke heb je ?? de Pioneer 105(s) ??Met mijn regiovrije pioneer slot in dvd speler + Holywood+ kaart wordt alles afgespeeld, ook de dvd's met RCE beveliging
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
heb er zeker geen verstand van.....
wat is dat 'regiovrij' bij een dvd speler?
Verwijderd
BooooeOp vrijdag 15 december 2000 10:25 schreef Booooe het volgende:
heb er zeker geen verstand van.....
elke dvd heeft een regio beveiliging
zodat je niet DVD's die eerder uit zijn in USA via internet naar nederland haalt.Om dit te beveiligen heeft elke DVD en speler een code in zijn formware staan. Wanneer jij een dvd in je speler laadt dan gaat hij kijken of de regio's "matchen" en dan speelt hij deze af. ik hoop dat het nu iets duidelijker is.
ik heb het zelfde dvd setje, en heb afgelopen week bij de videoland dezelfde dvd gehuurd,
pas dos problemos!
werkte perfect, koele film, koele muziek, errug gaaf.
mijn creative kit is regiovrij gemaakt, en ik draai dat programma van visualdomain
pas dos problemos!
werkte perfect, koele film, koele muziek, errug gaaf.
mijn creative kit is regiovrij gemaakt, en ik draai dat programma van visualdomain
Laten we lekker link gaan doen...
DVD dood, dacht het toch echt niet
divx haalt het niet bij DVD (zekers niet kwa geluid)
divx is alleen voor de pc wel een leuke standaard ivm de compressie
divx haalt het niet bij DVD (zekers niet kwa geluid)
divx is alleen voor de pc wel een leuke standaard ivm de compressie
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Verwijderd
Ikke heb zelf 104s + hollywood plus. regio vrij, ik moet zelf btw nog ff checke of die nieuwe regiocodering bij mij ookwerkt.....
Pagina: 1