Hallo allemaal,
Ik heb sins kort een heel raar probleem met mn toetsenbord.
Alles werkte gewoon goed, toen ben ik ff weg gegaan...even later kwam ik weer terug, en deed het toetsenbord opeens heel gek.
Ik heb eerst de taal instellingen bekeken, deze staan gewoon op Nederlands.
Ook een keertje opnieuw opgestart, maar dat mocht ook niet baten.
Wat het probleem precies is
Sommige tekens doen het niet! Het uitroepteken doet het bijvoorbeeld wel, net zoals de punt en de comma, maar andere tekens doen bijvoorbeeld heel gek, zie hieronder
"console teken" @
"shift-2" "
"vraagteken" =
"plus" °
etc...
Ook het drukken op de aanhalingsteken knop en een letter geeft dit tot resultaat à è ù etc...dit komt meestal omdat de taalinstellingen niet goed staan.
Dit probleem is best wel irritant, en ik heb geen idee hoe dit op te lossen. Wie kan me verder helpen.
Ik heb sins kort een heel raar probleem met mn toetsenbord.
Alles werkte gewoon goed, toen ben ik ff weg gegaan...even later kwam ik weer terug, en deed het toetsenbord opeens heel gek.
Ik heb eerst de taal instellingen bekeken, deze staan gewoon op Nederlands.
Ook een keertje opnieuw opgestart, maar dat mocht ook niet baten.
Wat het probleem precies is
Sommige tekens doen het niet! Het uitroepteken doet het bijvoorbeeld wel, net zoals de punt en de comma, maar andere tekens doen bijvoorbeeld heel gek, zie hieronder
"console teken" @
"shift-2" "
"vraagteken" =
"plus" °
etc...
Ook het drukken op de aanhalingsteken knop en een letter geeft dit tot resultaat à è ù etc...dit komt meestal omdat de taalinstellingen niet goed staan.
Dit probleem is best wel irritant, en ik heb geen idee hoe dit op te lossen. Wie kan me verder helpen.