CS kapt met knivekill

Pagina: 1
Acties:

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2025

Suaver

jokecoat

Topicstarter
Hey allemaal,

Als ik CS aan het spelen ben (1.5) en ik knive iemand neer, dan springt mijn CS af en return ik gewoon naar Windows terug... wat is er aan de hand, iemand??

Greetz,
Daan

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Het lijkt me erg sterk dat dat echt alleen bij kniven gebeurt. Of heb je soms skins geinstalleerd? Die zouden corrupt kunnen zijn. Probeer het dus eerst eens met een clean install van CS 1.5.

Meer informatie over je systeem zou overigens ook kunnen helpen, zie ook: Lees dit voor je een topic opent/een reply post! :)

The devil is in the details.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Maybe was dit een bug in 1.5 ik heb het ook wel een paar keer gehad dan knalt ie terug naar de desktop en krijg je te zien: this program generated a error etc.. maar ook weer niet altijdbij een knive crashte die, bij 1.6 nooit meer gehad :+

[ Voor 30% gewijzigd door _MaLa_ op 31-01-2004 22:47 ]

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:49
Jupz komt bij mij ook wel eens voor. Alleen dan crasht meestal ook meteen de hele server en is het leeg als ik weer reconnect :+.

tvw

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2025

Suaver

jokecoat

Topicstarter
aye, ik denk dat ik ff die hele computer ga formatten enz. want wel meer werkt niet helemaal precies zoals ik wil :-P ;)

Maar het gebeurd dus alleen met kniven, en ik heb geen skins ofzo erbij zitten.. dus daar kan het niet aan liggen :-S

Format doet denk ik wonderen \o/

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.