Toon posts:

misleidende titel en slecht lezen leiden tot slechte reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dan wil ik het hebben over deze draad met de titel: "Microsoft: niet meer op links klikken voor veiliger internet."
Allereerst moet mij van het hart dat de titel een ontzettend verkeerd beeld geeft van wat er op de pagina van Microsoft eigenlijk staat, linkje ernaar toe
Er staat bijvoorbeeld nergens dat het per definitie onveilig is om op linkjes te klikken, wel wordt op zeer nette manier beschreven hoe sommige malafide figuren de eigenschap kunnen uitbuiten. Uit het draadje zelf blijkt dat een aantal mensen zich achtermekaar geroepen voelt om maar weer eens de nodige negatieviteit te spuien, zonder zich ook maar van iets op de hoogte te stellen, en dat een aantal mensen het nodig vindt om trollerige opmerkingen neer te zetten. Het is zaterdag-avond, dus ik heb wat tijd.

Als eerste deze reactie
Ik heb een betere oplossing: gebruik een andere browser!
Wat moet je hier nou mee? Ik vind het een feitelijke troll, wat hij voorstelt is namelijk geen oplossing, maar het loos opmerken dat hij IE maar waardeloos vindt. Het effect is een soort kuddegedrag in de volgende drie reactie, waar men een soortgelijke duit in het zakje meent te moeten doen.

Dan deze reactie, waar eigenlijk vanaf druipt dat meneer te belabberd is geweest om ook maar een heel klein beetje na te gaan waar het eigenlijk om gaat.
Man, wat een "work-around", hoe kun je je product nu nog een 'browser' noemen als je zelfs geen hyperlinks meer mag aanklikken
Let speciaal ook op het smiley-gebruik. Tja, mijn mening, trollerig, en zeer zeker die +3 niet waard.

nog een volkomen overbodige opmerking,
Haha nog heel even en ze raden zelfs aan om IE maar niet meer te gebruiken omdat dat de veiligheid vergroot
maar ja, schoppen tegen Microsoft staat wel hip denken kennelijk een aantal figuren. Gaat ook de trollerige kant op.

Trollerig quoten verklaar ik bij deze uitgevonden. En wederom is dit door een aantal figuren op +4 geholpen, alwaar het zeer zeke niet thuis hoort, maar ja, staat wel stoer hè, schoppen tegen Microsoft.

Een vreemde
Zo ondermijn je natuurlijk de basis van het web: links! Ik heb nu echt medelijden met die arme ie gebruikers
Hij heeft kennelijk ook niet in de gaten waar het over gaat, verder, ik ben dan zo'n "arme IE gebruiker", vreemd, ik heb nergens last van, maar hij meent dat hij precies weet waar wij arme ie gebruikers zo'n last van hebben. Puur overbodige reactie lijkt mij.

Keiharde provocerende troll, kijk maar, geen nadere toelichting nodig.

Hier wou ik het voorlopig even bij laten met de opmerking dat er naar mijn idee nog wel een aantal behoorlijk overgewaardeerde reactie in die draad staan. Hier is veel werk aan, en ik denk dat in sommige gevallen er een PM aan te pas zal moeten komen wegens doodgemodereerd zijn. Op de TV is toch niets te beleven, dus ga jullie gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

De laatste heeft per direct een [PM] -1 troll gekregen (schoolvoorbeeldje :)), de andere reacties laat ik vooralsnog eerst door het reguliere mod-squad bekijken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het is trouwens de eerste post van die troller. Of het is een kloontje, of het is iemand die totaal niet weet wat er van hem verwacht wordt.

Naar de rest van de draad heb ik ook even gekeken, maar de zaak is behoorlijk doodgemod. Er zal toch wel een PM aan te pas moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ik zie nochtans slechts één post in z'n posthistory. Als ik zoek op z'n IP vind ik geen overeenkomsten. En met z'n registratie-IP is weinig aan te vangen, want het is een 10.x-ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had trouwens de verreweg eerste mindere reactie over het hoofd gezien:
Hmm.. advies dat ze aan mij gaven was beter, pc niet aanzetten, of ander OS erop
Even ontleden: Hmm.. geen betekenis, advies dat ze aan mij gaven, wie zijn ze? Zijn dat zijn 5 jarige broertje en zijn 3 jarige zusje? Het zullen toch niet de mannen en vrouwen van Microsoft zijn. pc niet aanzetten, jaja, dat zijn adviezen van serieuze partijen, NOT!, of ander OS erop, zelfde verhaal.
In feite is dit volgens mij ook gewoon een vette troll, beetje verpakt in een semi humoristisch jasje, doet mij denken aan het iemand breed lachend uitmaken voor klootzak, het is en blijft een belediging, maar door er bij te lachen zou het minder erg worden....... nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb die op de +1 gekregen, nog lager zou betekenen dat ik acute RSI zou oplopen, dat mag iemand anders dus doen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoog tijd dat een PM zich ermee gaat bezighouden, lijkt mij. Het is feitelijk door normale stervelingen niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Zie: [rml]JAVA-Doctor in "[ PM] week 6"[/rml]

Met dank aan de inspanningen van de LM's :)
Pagina: 1