Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:25

bladebla

<Piéééép>

Topicstarter
Ik zoek al een tijdje een manier om op een prettige manier via mijn Sony Clié NX73V te kunnen surfen via bluetooth. Voor de Palm is bijvoorbeeld Netfront beschikbaar, maar die ondersteunt geen landscape resolutie zoals maar weinig software voor de NX serie doet.

Nu dacht ik, als de software op de Palm het niet kan roteren, dan misschien de desktop op mijn PC. Ik heb PalmVNC (Windows XP en KDE) en Win-Hand (Windows XP) geprobeerd voor remote access van de desktop. De rotate functie van de ATI drivers voor Windows had geen invloed op de remote connection. Xrandr heb ik onder KDE/VNCserver niet aan de praat gekregen: [rml][ X] Desktop roteren[/rml].

Heeft iemand nog ideetjes?

Impressie hoe het eruit ziet in portrait:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/e.kars/got/clie01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/e.kars/got/clie02.jpg

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Hmm, leuk idee toch wel. Helaas gebruik ik WebPro en PalmVNC op een vierkant TT schermpje, maar ik denk dat de mensen op www.palmclub.nl/forums je zeker kunnen helpen. Ik weet namelijk zeker dat landscape surfen mogelijk is op een NX73v, heb het zelf alleen nog nooit uitgeprobeerd.

Succes!

Alors.

• bladebla

bladebla

<Piéééép>

Topicstarter
Jep, gezien het aantal reacties denk ik dat ik het daar maar even moet proberen ;)

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

het zou kunnen . Je moet een onderliggend programmatje mochaPP geloof ik wel ff hebben, en die de verbinding laten bewerkstelligen. Alleen weet ik niet of dit progje bluetooth ondersteund..

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wat heeft MochaPPP daar nou mee te maken? Is alleen belangrijk als je via de cradle wilt internetten, maar TS kan al verbinding maken via BT.

Alors.

• bladebla

bladebla

<Piéééép>

Topicstarter
Stereotomy schreef op 02 februari 2004 @ 18:16:
Wat heeft MochaPPP daar nou mee te maken? Is alleen belangrijk als je via de cradle wilt internetten, maar TS kan al verbinding maken via BT.
Had er al even naar googled en snapte het al niet :)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

eeeuh je had al gevraagd in [rml][ X] Desktop roteren[/rml] over roteren van desktop.. en dit topic heb je het dan over het zelfde .. .maar dan over bt.. En bleutooth werkte al? Waarom kan je vraag dan niet in dat andere topic? Lijkt me meer een crosspost nu..
en je had al gevonden de 2e link bij google>bleutooth+ mochappp

btw je zult het nooit perfect op beeld krijgen ook al krijg je je palm beeld in portrait mode .. het blijft scroll werk (dan wel verticaal of horizontaal) denk ik..

• bladebla

bladebla

<Piéééép>

Topicstarter
Het andere topic ging specifiek over X. Vraag het nu in het algemeen. Misschien dat er nog een win32 oplossing is waaraan ik niet hebt gedacht. MochaPPP heeft naar mijn idee verder niets met dit topic te maken daar ik al een prima verbinding over BT heb.

Pagina: 1