gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Dat is mij in de 4 jaar dat ik hier al rondloop echt nog nooit overkomen.
Het wel of niet actief zijn van die buttons wordt trouwens geregeld vanuit de RML, misschien kan een Parse-mannetje hier meer over zeggen
Het wel of niet actief zijn van die buttons wordt trouwens geregeld vanuit de RML, misschien kan een Parse-mannetje hier meer over zeggen
Intentionally left blank
vanuit de RML ?
We hebben het toch over de reply button rechtsonderin? Die staat in het framework, en checkt op een insert_link. Eventueel kan je daar de action aan toevoegen ter Check™
We hebben het toch over de reply button rechtsonderin? Die staat in het framework, en checkt op een insert_link. Eventueel kan je daar de action aan toevoegen ter Check™
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ja, de RML vult de insert_link; ergens is het dus onlogisch dat 'ie in insert_message ook gevult wordt. Nu kan ik dat wel in het framework met extra if's af gaan vangen, maar dan verspreid je de logica over 2 plaatsen...chem schreef op 01 februari 2004 @ 10:50:
vanuit de RML ?
Intentionally left blank
de RML heeft daar echt NIETS mee e maken, volgens mij haal je wat termen door elkaar 
De link wordt niet "gevuld" maar is onderdeel van de forum-data (en topic-data) en die ga ik niet afhankelijk maken van de actie.
Welke link expliciet gebruiken jullie?
De link wordt niet "gevuld" maar is onderdeel van de forum-data (en topic-data) en die ga ik niet afhankelijk maken van de actie.
Welke link expliciet gebruiken jullie?
ik denk dat je dit bedoeldchem schreef op 01 februari 2004 @ 11:00:Welke link expliciet gebruiken jullie?
of bedoel je het achterliggende
dat begrijp ik maar heb je hier wat aan ?
[ Voor 8% gewijzigd door Barracuda op 01-02-2004 13:13 ]
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
De onderste is een link, de bovenste een button
Ik noem gewoon alles wat geen tpl is RML 
Maar goed, ik zal eens kijken of ik er in de templates iets mee kan doen...
Maar goed, ik zal eens kijken of ik er in de templates iets mee kan doen...
Intentionally left blank
Noem het dan de Onwijs Geweldige React Engine, aka de OGRE™
Jammer dat het acroniem is met een c anders het ik wel een Beter React AKroniem kunnen bedenken
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()