soho Router

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• remcould
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-01 12:41

remcould

Hehehehehehehehheh

Topicstarter
Ik heb ooit (dik een jaar geleden) op de zwarte markt een soho router gekocht.
Toen ik me ads kreeg kreeg ik ook de 510 :X modem dus had ik de router niet nodig.
Nu is alleen het probleem dat ik nu bij iemand anders de router wil installeren
maar niet achter het ip van de router kom.
Wie kent deze router en kan me de gegevens geven of wie weet een manier om in een keer een hele ip range af te scannen.

Bij voorbaad dank

Whahahahahhahahahaha

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

192.168.1.1 ?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:23

SambalBij

We're all MAD here

Dat het een soho (small office/home office) router is is leuk, maar daar hebben we niets aan :)
Je zult denk ik eerst een merk en type van die router moeten vertellen, anders weet niemand waar het over gaat.

(Overigens klinkt dit nou niet echt als professional networking...)

[ Voor 15% gewijzigd door SambalBij op 31-01-2004 21:32 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Als je weet waar SoHo voor staat weet je ook dat we met deze vraag niks kunnen, algemene term ;)

De meeste van die dingen hebben echter standaard een DHCP server aan. Prik dus een kabeltje in de router, renew t ip van de pc die je dr aan hebt hangen, en kijk wat voor gateway je krijgt (in windows: ipconfig in dos box). Die def. gateway is het interne IP van je router en dus ook de web interface.

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 14:21
je zou hem ook hardware matig kunnen resseten staat als weer op standaard.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Verwijderd

Ohja, de 'soho router' ken ik wel. Iedere broadband-router zoals we die kennen is een soho router. 'Soho' staat dan ook voor Small Office, Home office :z

Maar omdat je dit bericht post in PNS én 0,0 aan initiatief laat zien gaat je topic dicht. Wij kunnen er niet meer mee dan jij. Het beste kun je gewoon wat typenummers en/of FCC-ID's bij Google inkloppen. En anders is het jammer; had je maar niet op de zwarte markt moeten kopen ;)

Ohja, het ding zal waarschijnlijk ook DHCP-server spelen, dus als je even een PC aansluit en kijkt welk IP je krijgt moet je er ook achter kunnen komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.