Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze week de medion PPC met navigatiesysteem gekocht in een Belgische Aldi. Natuurlijk niet gedacht eraan dat er een verschil is tussen SD en SDIO :-(

Dus ik zit met dat spulletje en ik kan der geen blauwtand of wijfij op haken. Is er hier iemand die em wil overkopen of die iemand kent die nog geïnteresseerd is ? (ben te melen op pclerinx@vub.ac.be)

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 02:23

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Je kunt beter een topicje maken in http://www.tweakers.net/aanbod
Je zit hier helaas in het verkeerde forum...

De kick van Electric!

Verwijderd

Ik denk niet dat men blij wordt met dit soort acties

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 20:59:
Heb deze week de medion PPC met navigatiesysteem gekocht in een Belgische Aldi. Natuurlijk niet gedacht eraan dat er een verschil is tussen SD en SDIO :-(

Dus ik zit met dat spulletje en ik kan der geen blauwtand of wijfij op haken. Is er hier iemand die em wil overkopen of die iemand kent die nog geïnteresseerd is ? (ben te melen op pclerinx@vub.ac.be)
Wil niet moeilijk doen maar aldi heeft niet tevreden geld terug garantie. Dus als je het terugbengt krijg je je geld terug.

V&A is een betere plaats als je het wil verkopen idd :)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 20:59:

ik wil em wel maar niet voor de volle prijs

Verwijderd

sorry hoor, maar deze pda heeft wel de mogelijkheid om WiFi of BleuTooth op te haken, het SD slot is wel degelijk I/O compatibel

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

verkopen doen we niet hier. daar hebben we V&A voor.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.