Mail binnenhalen op 2 PC's

Pagina: 1
Acties:

• Arnoldtwt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01 16:52
Hallo,

Ik wil graag met outlook express mail binnenhalen met de laptop en mijn ( vaste ) thuis PC

Nu is het geval, dat als ik op het werk met outlook express de mail binnenhaal, ik deze niet meer op mijn vaste systeem thuis kan zien, omdat de mail al is opgehaald door de laptop

Is er de mogelijkheid dat outlook express de mail eerst met de laptop ophaald, en daarna nog een keer met het vaste systeem waarna ze vervolgens uit de mailbox van de provider worden verwijderd ?

Groeten, Arrand

NL - IT - RF - Marstek Venus E - Home Assistant

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Typisch gevalletje van mailservertje opzetten :).

Verwijderd

Op de laptop >> outlook express >> extra >> accounts >> *jouw account* >> eigenschappen
>> geavanceerd >> (onderaan) kopie achterlaten :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 20:58 ]

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 22:30
zet er dan wel een max van bijv. 3 dagen op zodat je niet bergen mail krijgt :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit topic hoort meer in Software Algemeen thuis, zoals in de Windows Operated Systems - Policy staat te lezen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

heuker schreef op 31 januari 2004 @ 20:57:
zet er dan wel een max van bijv. 3 dagen op zodat je niet bergen mail krijgt :)
Als het goed is krijg je per systeem de mail maar één keer binnen, ook al staat het nog op de server. Outlook (Express) herkent welke mails al aanwezig zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad 'Leave mail on server' aanzetten. zoals Verwijderd in "Mail binnenhalen op 2 PC's" al zegt. Denk er inderdaad wel aan dat die server maar een beperkte capaciteit zal hebben.

Een alternatief is iets als webmail of IMAP gebruiken, maar dat hangt weer erg van de server af.
offtopic:
Trouwens welkom op GoT! :)

Overigens zijn dit soort zaken ook redelijk zelf uit te zoeken door "even" de knoppen en instellingen van je mailprogramma door te lopen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Use IMAP.
IMAP is lekker makkelijk .

[ Voor 61% gewijzigd door alt-92 op 31-01-2004 22:14 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1