Toon posts:

Seizoen 24 (24x .mpg) op een/meerdere DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal....

Ik heb sinds een paar dagen een NEC 2500A dus ik weet echt nog geen bal van DVD's branden etc....so be gentle ;)

Nu heb ik al een eeuwigheid geleden seizoen 2 en 3 van "24" (.mpg) binnen gehaald. Nu leek het mij wel lekker om die ruimte op mn hdd weer vrij te maken door deze op dvd te zetten. Het liefst zou ik dus iets van 10 afleveringen (10 tracks) op 1 dvd willen zetten (ze zijn iets van 435mb per stuk) en ook kunnen afspelen op mijn JVC E112 (als dvd of vcd). Seizoen 1 had ik toen 24 VCD's van gemaakt maar dit leek me handiger.

Is dit uberhaupt mogelijk zonder al die bestandjes weer te re-encoden oid?

Ik heb zelf nero 6.0.3 maar als ik beter iets anders kan gebruiken om dit te bewerkstelligen hoor ik het ook graag.

Ik heb wel in de search gekeken maar kon niet echt iets vinden wat omschreef wat ik bedoelde.

Verwijderd

De sluitmessage van BalusC in http://gathering.tweakers...essage/19072215#19072215:
BalusC schreef op 23 oktober 2003 @ 18:54:
[edit]Je kan GEEN mpeg bestanden afspelen met een stand alone DVD speler. Om mpeg bestanden op een DVD te krijgen moet je ze authoren, zodat er VOB bestanden van gemaakt worden. Middels diverse Author programma's (Pinnacle Studio, Dazzle DVD Complete e.d.) kan je dit doen. Mpeg inladen en dan wordt ie omgezet naar echt DVD formaat die je op een stand alone speler kan afspelen.

Maar dit had je ook allemaal via de search kunnen vinden hoor ;)
Dit had je dus ook met de search kunnen vinden, dit topic hebt ik daar ook uit opgeduikeld.

Neem ook eens een kijkje bij www.doom9.org voor goede DVD Guide's :)

Dit topic is gesloten.