Hallo,
Ik heb jullie hulp nodig , ik heb en pc voor een vriend in elkaar gezet:
AMD XP2500
Adata 512 MB PC 3200
Maxtor S-ata 120 GB
Asus 9600 XT
Epox 8KRA2I
Windows XP Professional
Nu heeft ie sind kort de melding Unbootable Disk ..... ( Windows Blauw scherm)
gekregen. Ik heb de pc na gekeken en wat bleek; de hele harde schijf was gewist !
Deze is opgedeeld in 3 partities - windows - spelllen - kazaa . Windows en Spellen waren helemaal gewist en op kazaa stonden nog files. Volgens mij kan je niet "zomaar" een schijf wissen zonder een keer op " formatteren oke? te drukken"
Dit was niet gebeurd.
Nu heb ik wederom alles opnieuw geinstalleerd , windows , spellen e.d. , zelf nog een uur gespeeld om te kijken of alles goed werkte en nu , een dag later , krijg ik weer dezelfde melding " unbootable disk". Dus alles is weer pleite !
Nu mijn vraag:
* heeft iemand hier ervaring mee en heeft raad
* kan dit gebeurden omdat de pc bv. gehackt wordt? ( denk ik )
* oplossing om dit niet weer te laten gebeuren
Ik heb jullie hulp nodig , ik heb en pc voor een vriend in elkaar gezet:
AMD XP2500
Adata 512 MB PC 3200
Maxtor S-ata 120 GB
Asus 9600 XT
Epox 8KRA2I
Windows XP Professional
Nu heeft ie sind kort de melding Unbootable Disk ..... ( Windows Blauw scherm)
gekregen. Ik heb de pc na gekeken en wat bleek; de hele harde schijf was gewist !
Deze is opgedeeld in 3 partities - windows - spelllen - kazaa . Windows en Spellen waren helemaal gewist en op kazaa stonden nog files. Volgens mij kan je niet "zomaar" een schijf wissen zonder een keer op " formatteren oke? te drukken"
Dit was niet gebeurd.
Nu heb ik wederom alles opnieuw geinstalleerd , windows , spellen e.d. , zelf nog een uur gespeeld om te kijken of alles goed werkte en nu , een dag later , krijg ik weer dezelfde melding " unbootable disk". Dus alles is weer pleite !
Nu mijn vraag:
* heeft iemand hier ervaring mee en heeft raad
* kan dit gebeurden omdat de pc bv. gehackt wordt? ( denk ik )
* oplossing om dit niet weer te laten gebeuren