Beste Tweakers,
dit is mijn eerste bericht op deze geweldige website,
ook hoop ik dat er een geweldig snelle support is
Mijn vraag:
Ik run een Windows IIS 2003 (Met PHP module apart geïnstalleerd) maar blijkbaar werken de subdomeinen niet goed, ik werk namelijk nu met een subdomeinen script (Zie later) maar dat werkt niet echt 100%
Ik kan wel naam.domein.be laten redirecten naar www.domein.be/users/naam/ maar ik kan niet gebruik maken van naam.domein.be/anderbestand.php en ook niet met ?naam=blablabla ...
Is dit oplosbaar door [een of ander script / (ISAPI???) module] ???
Het script, wat ook niet helaal in orde is:
Ik hoop dat jullie hiermee mij kunnen helpen,
hartelijk dank.
Tommie
dit is mijn eerste bericht op deze geweldige website,
ook hoop ik dat er een geweldig snelle support is
Mijn vraag:
Ik run een Windows IIS 2003 (Met PHP module apart geïnstalleerd) maar blijkbaar werken de subdomeinen niet goed, ik werk namelijk nu met een subdomeinen script (Zie later) maar dat werkt niet echt 100%
Ik kan wel naam.domein.be laten redirecten naar www.domein.be/users/naam/ maar ik kan niet gebruik maken van naam.domein.be/anderbestand.php en ook niet met ?naam=blablabla ...
Is dit oplosbaar door [een of ander script / (ISAPI???) module] ???
Het script, wat ook niet helaal in orde is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?php $domein = 'domein.be'; $subdomein['naam'] = 'users/naam/'; // Enzovoort $host = ' ' . getenv("HTTP_HOST"); foreach($subdomein as $sub => $locatie){ if (strpos($host,"$sub.$domein")>0){ echo "<body scroll=no leftmargin=0 topmargin=0><iframe src='http://www.hsc.be/" . $locatie . "' width=100% height=100% frameborder=0 leftmargin=0 topmargin=0></body>"; exit; } } ?> |
Ik hoop dat jullie hiermee mij kunnen helpen,
hartelijk dank.
Tommie
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 20:20 ]