Ik heb in de div. topics geen antwoord gevonden op mijn vraag, wel ben ik er een stuk door opgeschoten. In middels heb ik besloten dat ik mijn cpu temp sensor (extern, van Areomaster II) vlak naast de core, onderaan de heatsink ga bevestigen. Dit heb ik laatst al redelijk knullig geprobeerd, namelijk door em er gewoon tussendoor te drukken van de zijkant (er is natuurlijk ruimte omdat de core wat uitsteekt tov de rest van de cpu). Daarna begon mijn pc allerlei onverklaarbaar gedrag te vertonen, waar ik verder niet op in hoef te gaan;
ik heb namelijk het vermoeden dat ik enkele bruggen (is dit het goede woord) op de bovenkant had kortgesloten omdat die sensor erop lag.
Nu is mijn vraag; is dit een redelijk vermoeden?
M.a.w. als die sensor tegen die uitstekende vierkante stukjes metaal (de bruggen) aankomt gaan er dan dingen fout?
ik heb namelijk het vermoeden dat ik enkele bruggen (is dit het goede woord) op de bovenkant had kortgesloten omdat die sensor erop lag.
Nu is mijn vraag; is dit een redelijk vermoeden?
M.a.w. als die sensor tegen die uitstekende vierkante stukjes metaal (de bruggen) aankomt gaan er dan dingen fout?
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"