Ik heb al 2 weken een probleem. Ik kan op mijn systeem (XP) op 1 account niet dubbelklikken. Staat op een een of andere manier uitgeschakeld. Ik heb alles al afgezocht, microosoft om hulp gevraagd (geen antwoord), Google en alles muisopties geprobeerd. Verder heb ik het vorige week hier gevraagd maar kreeg ik een slotje met de mededeling dat ik maar even verder moest zoeken en werd er gezocht dat er al meerder topics hierover geopend zijn (nou ik kan ze niet vinden). Ik denk dat ik ondertussen wel genoeg heb gezocht en ik hoop dat iemand me kan helpen want ik word echt een beetje gek hiervan. Het gekke er aan is, is dus dat het maar op 1 account is en de rest niet.
Dubbelklikken in welk prog. ?
Extra - Mapopties - Algemeen - "Op items klikken" al veranderd ?
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Jep staat gewoon goed.LaLaLand schreef op 31 januari 2004 @ 19:57:
Dubbelklikken in welk prog. ?
Gewoon bij alles in windows (XP)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 20:04 ]
Configuratiescherm => printers en andere hardware => muis:
hier kun je de dubbelkliksnelheid aanpassen, misschien dat die niet goed staat?
Ja staat gewoon op FASTColdSTone schreef op 31 januari 2004 @ 20:06:
Configuratiescherm => printers en andere hardware => muis:
fast is wel erg snel probeer is net voorbij het midden en test het op het mapje ernaast.
Even de topictitel aangepast, zodat hij voldoet aan de Windows Operated Systems - Policy
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1