Hmm, toch nog gelukt om de pics ff op een andere host te zetten, dus hier gaan we nog maar een keer.
Geinspireerd door een niet zo fraaie LEGO-case dacht ik ook maar ns aan de slag te gaan met wat oude rommel en onwijs veel lego
Allereerst even het systeempje;

bestaande uit;
ASUS K7M mobo
athlon 500 (slot A)
192 mb SDram
Geforce 3 Ti200
52 speed cdrom
100 Mbit netwerkkaartje
floopydrive etc.
Half onderweg zag ie er ongeveer zo uit;

Het moederbord wordt rechtop gehouden door 2 pilaren aan weerszijden en stevige ondersteuning aan de onderkant, met ook nog eens overspanningen van technisch lego, allemaal steviger dan ik had kunnen dromen
Het grootste probleem was om de voeding er ergens in te zien te krijgen zonder het ding erg groot te maken, maa rna wat schroeven en sleuten is het toch gelukt;

Hier nog even een aantal overzichtsfoto's..
Floppydrive netjes weggewerkt onderin

Achterkant gekozen voor een "technisch" uitziende constructie

De volgende plaatjes zijn thumbnails, dus ook groter te bekijken
Bovenkant; (dat zwarte torentje is de power switch, zit een constructie met verende technisch legostukjes zodat de 2 draadjes voor de power met elkaar verbonden worden
, werkt perfect)

Voorkant;

Overzicht 1;

Overzicht2;

Dat was em dan, ik heb nog tientallen fotos maar die bespaar ik jullie maar.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Geinspireerd door een niet zo fraaie LEGO-case dacht ik ook maar ns aan de slag te gaan met wat oude rommel en onwijs veel lego
Allereerst even het systeempje;

bestaande uit;
ASUS K7M mobo
athlon 500 (slot A)
192 mb SDram
Geforce 3 Ti200
52 speed cdrom
100 Mbit netwerkkaartje
floopydrive etc.
Half onderweg zag ie er ongeveer zo uit;

Het moederbord wordt rechtop gehouden door 2 pilaren aan weerszijden en stevige ondersteuning aan de onderkant, met ook nog eens overspanningen van technisch lego, allemaal steviger dan ik had kunnen dromen
Het grootste probleem was om de voeding er ergens in te zien te krijgen zonder het ding erg groot te maken, maa rna wat schroeven en sleuten is het toch gelukt;

Hier nog even een aantal overzichtsfoto's..
Floppydrive netjes weggewerkt onderin

Achterkant gekozen voor een "technisch" uitziende constructie

De volgende plaatjes zijn thumbnails, dus ook groter te bekijken
Bovenkant; (dat zwarte torentje is de power switch, zit een constructie met verende technisch legostukjes zodat de 2 draadjes voor de power met elkaar verbonden worden

Voorkant;

Overzicht 1;

Overzicht2;

Dat was em dan, ik heb nog tientallen fotos maar die bespaar ik jullie maar.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden
[ Voor 208% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 16:22 ]