Cldma.log vraagje

Pagina: 1
Acties:

• mexwall
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09-2025
Wat doet cldma.log en waarom is het zo groot (3,99 gb) :? .

Ik heb een dualboot met 98se en Xp en ik zit een beetje met ruimte gebrek. Ik dus opzoek naar nutteloze bestanden die ik kan weg gooien. Kom ik dus Cldma.log tegen van bijna 4 gig groot op de partitie van win98se(C:\).

Ik heb reeds ge googled, op microsoft en op tweakers gezocht maar kan erg weinig vinden of ik wordt er niets wijzer van (of ik heb niet goed gezocht :D ).
Opennen met notepad of wordpad werkte niet. Vindt het trouwens wel groot voor een text bestand om even door te lezen :P .

Verwijderd

heb je een cirrus logic modem ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

van even googlen:
pas de panique,cldma.log c 'est ton fichier de diagnostic du système généré par Windvd et Powerdvd de Cyberlink .
donc, ça paraît normal qu' il y ait des informations de ta config
Vrij vertaald uit het frans:
Niks aan de hand, is een bestand wat door PDVD of WinDVD aangemaakt wordt.
Alleen wel een beetje weird dat het zo groot is, misschien een keer een DVD mislukt of zo?
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 19:11:
heb je een cirrus logic modem ?
Dan zou het CLMxxx.log moeten zijn :)

[ Voor 19% gewijzigd door alt-92 op 31-01-2004 19:13 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mexwall
[...]
Niks aan de hand, is een bestand wat door PDVD of WinDVD aangemaakt wordt.
Alleen wel een beetje weird dat het zo groot is, misschien een keer een DVD mislukt of zo?
[...]
Ik heb pas 1 keer een dvd+rw gebrandt en die werkt gewoon.

Die modem zegt mij niets, ik heb kabel internet en geen telefoon modem geinstalleerd of ingebouwd.

Is dit een soort image bestand wat nero aanmaakt als het de dvd brandt, de grote komt niet over een met wat ik gebrandt heb, dat was 2,26 gig groot.

[ Voor 20% gewijzigd door mexwall op 31-01-2004 19:20 ]

Verwijderd

op slashdot stond iemand die zei dat het cldma.log door zijn cirrus logic modem is aangemaakt http://slashdot.org/comments.pl?sid=11193&cid=352127

Maar heb zelf bestand niet, en ook geen modem of powerdvd. Denk dat andere dus gelijk hebben.

• mexwall
Ik heb inderdaad PowerDvd geinstalleerd staan.

Verwijderd

Op Cyberlink's support page staan wel 2 hits, alleen is er een fout in ASP code waardoor de faq's niet zo 1.2.3. opgevraagd kunnen worden, probeer ze maandag ofzo op te vragen, zal de fout wel hersteld zijn. Misschien dat site wel voor jou werkt, maar ik krijg een ASP code fout

This page provides results from product Category selection.
Keyword Search for: Cldma.log

--------------------------------------------------------------------------------
What does the error code "89030000" mean?
What does the error code "no disc in drive" mean?

Your search result found 2 matches

--------------------------------------------------------------------------------
Top Previous Next Bottom

via url manipulatie:

a) Start -> Programs -> Cyberlink Power DVD -> System Diagnosis -> Diagnostic.
This will generate a file named "Cldma.log" file

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 19:28 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.gocyberlink.co...s/support/faq.jsp?ID=1233
verklaart in ieder geval waar die file vandaan kan komen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• mexwall
De datum dat het bestand het laatst is aangepast is 15-11-2003, ik pieker me op het ogenblik suf :/ :? of ik toen een dvd in de pc heb gehad en of er iets fout is gegaan. Ik ben bang dat dat verzopen is in mijn waterhoofd :'( ;) .

Maar als het dus van powerdvd is kan ik het zonder probleem verwijderen, het is tenslotte een log bestand waar dan in zou moeten staan wat er fout is gegaan en ik denk niet dat ze bij Cyberlink op een betsand van 4 gig zitten te wachten.

[ Voor 35% gewijzigd door mexwall op 31-01-2004 19:38 ]

Pagina: 1