[modem] Victory 56K drivers W2k

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Lieden,

Ik heb in de PC van mijn ouders een Victory 56K6 modem zitten...was 56kflex maar destijds geflasht naar V90. Draaide vroeger win98 op, was helemaal geen probleem.
Nu staat er w2k op (die er niet af kan / mag), en wil ik dat modem aan de praat krijgen. Maar onder w2k krijg ik hem met de standaard 56k modemdriver niet aan de praat; blijft hangen bij kiezen.
Ik heb me een ongeluk gezocht (GoT search, Google), maar kan geen drivers voor die victory 56K vinden. Ik kan er niet eens een fabrikanten-website van vinden. Misschien overgenomen ofzo door een andere fabrikant? geen idee.
Het betreft overigens een ISA modem, standaard rockwell chipset geloof ik.

Weet iemand:
-drivers voor een Victory 56000IN ISA 56k V90 modem, of
- de website van de fabrikant of de fabrikant die Victory overgenomen heeft, kan ik daar verder zoeken.

BTW heb inmiddels wel ISA drivers gevonden voor dat ding onder 98/95 en NT4...maar denk dat dat toch anders gaat werken

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Kickje....ik heb inmidels de website van de fabrikant wel gevonden...maar daar staan helaas geen w2k drivers voor de ISA versie.
Help anyone?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
En nog een schop ;)

Verwijderd

Laat maar zitten wat hier stond.

Kheb deze voor je gevonden maar daar staan alleen de bovengenoemde drivers tussen. Maar je zou ze natuurlijjk even een mailtje kunnen sturen. Misschien dat ze je verder kunnen helpen.

[ Voor 186% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 11:09 ]