Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
Ik was tot voor kort zelf werkzaam bij de winkel waar ik hem heb aangeschaft. Alleen kunnen ze het me daar ook niet vertellen hoelang het duurd aangezien ze nog nooit problemen met een Shutte hebben gehad.paesu schreef op 01 februari 2004 @ 10:43:
Mag ik vragen waarom je direct naar Shuttle bent gegaan en niet naar je winkel?
Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
(Kick)
Mail Ja4 eens (maker van Shuttle FAQ) hij kan je meer vertellen.
Nou inmiddels is het ruim 1,5 maand geleden. En nog me pc niet terug. Ik heb vandaag contact gehad met ISL die hem heeft verstuurd naar shuttle. En die hebben nu na lang aandringen contact gezocht met Shuttle DE. Het blijkt dat ze hem bij shuttle kwijt zijn geraakt. Er is vandaag een vervanger verstuurd naar Holland. Nog even afwachten dus.
Pagina: 1