Shuttle RMA Ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik heb voor 2 week terug mijn nieuwe Shuttle SB65G2 helaas moeten terug sturen wegens een defect. Nu zou ik graag willen weten of er hier iemand ervaring heeft met de tijd dat dit in beslag zal gaan nemen. Hij is verstuurd naar Shuttle zelf. Helaas is het geen DOA aangezien het na 14 dagen is terug gestuurd en ze bij Shuttle een DOA regeling hebben van 10 dagen.

Het probleem wat ik bij mijn Shuttle had was een harde ruis op de geluidsuitgangen. Wat later ook is bevestigt door een medewerker van Shuttle als een mainbord issue.

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

Verwijderd

move CME > OH

• pes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 22:15

pes

Mag ik vragen waarom je direct naar Shuttle bent gegaan en niet naar je winkel?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Bij mijn weten handelt shuttle ook geen RMA direct af met eindgebruikers?

• NL1PSR
paesu schreef op 01 februari 2004 @ 10:43:
Mag ik vragen waarom je direct naar Shuttle bent gegaan en niet naar je winkel?
Ik was tot voor kort zelf werkzaam bij de winkel waar ik hem heb aangeschaft. Alleen kunnen ze het me daar ook niet vertellen hoelang het duurd aangezien ze nog nooit problemen met een Shutte hebben gehad.

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

• NL1PSR
(Kick)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Mail Ja4 eens (maker van Shuttle FAQ) hij kan je meer vertellen.

• NL1PSR
Nou inmiddels is het ruim 1,5 maand geleden. En nog me pc niet terug. Ik heb vandaag contact gehad met ISL die hem heeft verstuurd naar shuttle. En die hebben nu na lang aandringen contact gezocht met Shuttle DE. Het blijkt dat ze hem bij shuttle kwijt zijn geraakt. Er is vandaag een vervanger verstuurd naar Holland. Nog even afwachten dus.

Pagina: 1