Ik had toenet een liedje gedownload.. En ik beluisterde dat, Het ging ff goed, En toen *BAM* De pc reboote.. Oke, dacht ik. Even kijken of ie te warm is ofzo.. Er was niks aan de hand! Dus ik liet xp pro booten.. scandisk Gaf hij een error aan. Hij bootte weer opnieuw.. Nu sloeg ik de scandisk over.. En ik kreeg een zwartscherm.. en bootte weer opnieuw. Ik deed weer ff scandisk, en hij was zwevende bestanden aan het herstellen (al mijn temprary internet files) xp ging weer laden.. Ik kreeg te zien: dat ik kon inlogge, Maar hij gaf een fout. die iok niet kon lezen omdat ie weer booten!. Dus ik dacht. Shit, Het is dus goed mis! Ik zag mijn knoppix live linux cd liggen, En ik dacht. Daarmee proberen dan. En daarmee kan ik dus wel gewoon computeren (typ dit in knoppix) Nu heb ik nog een paar belangrijke bestanden, Die ik wil branden, (weet iemand hoe dit kan in knoppix?) En een online virusscanner voor linux?
(Misschien hoort dit in andere osen?)
Ik zit nu helemaal te trillen, want ik heb natuurlijk echt geen zin in een kapotte pc
Please, wie kan me helpen??
(Misschien hoort dit in andere osen?)
Ik zit nu helemaal te trillen, want ik heb natuurlijk echt geen zin in een kapotte pc
Please, wie kan me helpen??