Printer die doordrukt

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:40
Ik ben op zoek naar een printer die doordrukt. Nu voel ik hem al aankomen "Druk het dan gewoon 2x af"
Dit is dus geen optie omdat degene die moet gaan printen nog dozen vol van dat papier heeft.
Een normale printer drukt niet door op het achterliggende papiertje.
Dus mijn vraag heeft iemand er ervaring mee.......ik hoor het wel.......

• lexited
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 17:02
volgens mij ben je op zoek naar een matrix-printer http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/319 !
Die slaan met pinnetjes op papier ipv inkjet die druppels erop zet.

[ Voor 58% gewijzigd door lexited op 31-01-2004 17:58 ]

1 - 2 - 3

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je bedoelt carbonpapier :?

• thomastvd
Nee geen carbonpapier.....maar wel de matrixprinter denk ik. Maar zijn er maar zo weinig matrixprinters te vinden? In de pricewatch staan er 5 zo te zien.
En het is eigenlijk ook nog de bedoeling dat het in een bus komt te staan, dus een mobiele printer die op 12 volt kan werken of met een acu. in iedergval al bedankt voor de snelle response

Verwijderd

Matrix printers zijn tegenwoordig idioot duur :?
Maargoed, je kunt altijd een 12-220v omvormer kopen :)
De halfords verkoopt die, dacht ik.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:17

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Dit is nog de enige reden dat er matrixprinter gemaakt / verkocht worden. Niet voor de kwaliteit, maar wel voor de doordrukcapaciteit. Je kon ze zelfs kopen met verschillende 'krachten', dus 5 vellen ipv 2.

God, ik wordt oud.

offtopic:
bereid je voor op het geluid;
mmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppp puh
mmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppp

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-05 13:50

Deem

Ontcijfer mij!

jeej, die dingen zijn duur! Heb nog zo een op zolder liggen. Als ik in de nacht een verslag wilde afdrukken was de hele buurt wakker en daarom had ik hem in een doos met piepschuim gedaan. hielp wel wat maar niet veel. Zulke dingen maken echt enorme herrie.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:02
Tenzij het om pallets of dozen duur voorbedrukt papier gaat kun je beter het papier wegknikkeren. Matrix en/of daisywheel printers zijn duur, juridisch gezien niet meer vereist (voor zover ik begrepen had), tergend langzaam en maken een takkeherrie.

Die herrie kun je nog wel wat aan doen door een profi-stilte-kast te kopen. Maar dan kun je ook net zo goed een kleurenlaserprinter kopen.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• thomastvd
Bedankt voor de info allemaal ik neem dit even door emt die gasten en ga ze gewoon vertellen dat ze dat papier waarschijnlijk beter kunnen wegknikkeren...

Verwijderd

thomastvd schreef op 31 januari 2004 @ 22:31:
Bedankt voor de info allemaal ik neem dit even door emt die gasten en ga ze gewoon vertellen dat ze dat papier waarschijnlijk beter kunnen wegknikkeren...
Er moet toch ergens iemand zijn die zo'n ding (op zijn werk) ongebruikt heeft staan. Misschien even een oproep bij vraag en aanbod?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:04
Heb nog wel een 24 naalds epson, helaas is de kettingpapierdoorvoer aan 1 kant kapot, het afdekklepje hangt los aan het veertje, scharnier mist eraf.

Heb evt ook nog wel 5 linten voor dat ding :P

staat op zolder te rotten, sinds ik een goede inkjet en een HP Laserjet 2100 heb, gaat dat kreng niet meer printen :P

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-05 00:09
/offtopic:

Ik heb nog een Star LC-10 hiero staan. Overweeg al een tijdje om hem weer te gaan gebruiken, Als bulk-printer of zo. Enig nadeel is dat ik geloof ik alleen nog erges Letter-formaat kettingpapier heb staan, maar goed.. kwestie van instellingen in tekstverwerker veranderen denk ik. ;) En dan dit ff ontopic: iemand een idee hoe je hedendaags nog aan kettinbgpapier kan komen? :P

En idd @superduper:
mmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppp ;) :P

Lekker geluidje ja. :) Kun je tenminste horen dat ie ook daadwerkelijk print een kamer verderop :) :P

[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 01-02-2004 02:02 ]

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
JeroenM_tbs schreef op 01 februari 2004 @ 02:01:
/offtopic:

Ik heb nog een Star LC-10 hiero staan. Overweeg al een tijdje om hem weer te gaan gebruiken, Als bulk-printer of zo. Enig nadeel is dat ik geloof ik alleen nog erges Letter-formaat kettingpapier heb staan, maar goed.. kwestie van instellingen in tekstverwerker veranderen denk ik. ;) En dan dit ff ontopic: iemand een idee hoe je hedendaags nog aan kettinbgpapier kan komen? :P

En idd @superduper:
mmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppp ;) :P

Lekker geluidje ja. :) Kun je tenminste horen dat ie ook daadwerkelijk print een kamer verderop :) :P
Office centre ;)

• thomastvd
Ik heb het internet al aardig afgestruind maar zijn er ook matrix printers die werken op een accu?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-05 00:09
Hmmz, kettingpapier bij het Office Centre? Dat ik daar niet eerder aan dacht. :P
Gelukkig heeft mn pa een pasje om daar binnen te komen. :)
Pagina: 1