[USB ADSL] Controlpanel 'downloaden'

Pagina: 1
Acties:

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11
Ik zit met het volgende:

Ik wil een 'clickable demo controlpanel' van een aantal modems online zetten.
Nu vraag ik me echter af waar dit controlpanel zich bevind. Het lijkt mij dat het wel ergens in de driversets moet zitten van de modems. Klopt dit?

Ik heb helaas niet de beschikking over de modems zelf, dus vandaar dat ik het zo moet doen. :)

p.s.
Het gaat sowieso om een E-tech USB V2 modem.
Ik zou ook nog graag het nieuwste controlpanel van een E-tech router vinden, maar zonder de beschikbaarheid van zo'n modem lijkt me dat nogal lastig worden. (Of zitten ze daarbij weer in de firmware flash ingebakken? Dan zou het namelijk nog kunnen.)

Veel vragen, veel onduidelijkheid. Hopelijk is er iemand die me een beetje in de goeie richting kan sturen. :)

[verontschuldiging] Heb de search gebruikt met tientallen keywords, maar niks kunnen vinden over dit onderwerp. Dus vandaar. Verder lijkt SA me het juiste forum hiervoor, mocht dit niet zo zijn .. geef hem een trap! :+ [/verontschuldiging]

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:08

WhiteDog

met zwarte hond

Kun je niet gewoon hopen screenshots nemen en met imagemaps gaan werken (HTML) ?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11
Zou een idee zijn, als jij me kan vertellen hoe ik screenshots van controlpanels kan nemen als ik het modem zelf niet in bezit heb. ;)

Die controlpanels moeten eigenlijk wel ergens in een firmware/driver set staan, neem ik toch aan?