Ik heb gister de Thermalright ALX800 binnengekregen, die mijn Thermaltake Volcano 11 moest vervangen.
Heb alles volgens de handleiding op www.thermalright.com gedaan. Ik druk de PC aan, ga gelijk naar de bios, en wat zie ik?, mijn CPU temp staat meteen al op 74C!.
Ik heb heatsink meerdere keren eraf en erop gezet. Ik heb gewoon de fan gebruikt die op de Thermaltake Volcano 11 zat gebruikt en wat casefans. Temperatuur blijft alleen bij het booten al zeer hoog.
Heb naar Freezing Hardware gemaild wat er aan de hand was, kreeg het volgende antwoord:
Ik heb de Thermalright ALX-800 eraf gehaald, en gewoon de Thermaltake Volcano 11 weer erop gezet, en draai nu 42C.
Dus, ik wil eerst weten of het aan mij(n pc) ligt. Iemand die weet wat ik kan proberen of hetzelfde heeft meegemaakt.
Systeemspecificaties
Heb alles volgens de handleiding op www.thermalright.com gedaan. Ik druk de PC aan, ga gelijk naar de bios, en wat zie ik?, mijn CPU temp staat meteen al op 74C!.
Ik heb heatsink meerdere keren eraf en erop gezet. Ik heb gewoon de fan gebruikt die op de Thermaltake Volcano 11 zat gebruikt en wat casefans. Temperatuur blijft alleen bij het booten al zeer hoog.
Heb naar Freezing Hardware gemaild wat er aan de hand was, kreeg het volgende antwoord:
Ik mag dus alles terugsturen naar hun, maar mocht de heatsink het bij hun het gewoon wel doen, dan worden er verzendkosten in mijn rekening gebracht (in ieder geval de verzendkosten van hier naar Freezing hardware, en mocht alles het gewoon doen bij hun => van freezing hardware weer terug naar hier).Hallo,
Dan lijkt de bevestiging goed zijn geweest en de klem ook niet defect. U zou de koeler nog verkeerd om op de socket geplaatst kunnen hebben, maar dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn geweest.
Helaas weet ik zo geen mogelijke oplossingen voor uw probleem, daar het lijkt dat alles zo gemonteerd is zoals het hoort. U zou de heatsink naar ons kunnen retourneren en wij zullen u dan het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
Met vriendelijke groet,
Freezing Hardware
Ik heb de Thermalright ALX-800 eraf gehaald, en gewoon de Thermaltake Volcano 11 weer erop gezet, en draai nu 42C.
Dus, ik wil eerst weten of het aan mij(n pc) ligt. Iemand die weet wat ik kan proberen of hetzelfde heeft meegemaakt.
Systeemspecificaties
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II