[XP] Instellingen na Sysprep

Pagina: 1
Acties:

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik wil mijn systemen Ghosten, maar wil eerst Sysprep uitvoeren.

Tijdens de installatie kies ik als gebruikersnaam Default User.

Ik installeer een aantal programma's zoals Virusscanner, Office 2003 enz, stel een eigen achtergrond in en stel de klassieke weergave in.

Maar nu komt het: Als ik Sysprep dan uitvoer, en start de PC opnieuw, krijg je dus die Wizard van: bedankt voor het aanscaffen van deze pc bla bla bla.

Is het dan zo, dat als je een gebruiker aanmaakt, en dan inlogt, alle instellingen weer weg zijn (en je weer het "teletubbie" thema hebt) ?

Of maakt hij een nieuwe gebruiker aan op basis van de instellingen voor het uitvoeren van Sysprep?

Thx :)

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
Als je een gebruiker invoert wordt dat een éxtra gebruiker, naast de gebruiker die je al hebt aangemaakt. Die heeft dan alleen de programma's die je geïnstalleerd hebt, maar níet je instellingen qua achtergrond en thema. Die blijven alleen behouden bij de gebruiker die je al aangemaakt had vóór sysprep.

^ Wat hij zegt.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Okee.... en nu wil dus dat elke gebruiker het thema en de achtergrond krijgt die ik heb aangemaakt voor Sysprep....

Hoe doe ik dat dan? :)

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52

grimson

domeingrommer

Lees REF.CHM uit het DeployTools pakket van Microsoft. Daar staat alles uitvoerig beschreven.