Max vermogen met doorlusmogelijkheid voeding.

Pagina: 1
Acties:

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb een ATX voeding die ook doorlust, dus om bv een monitor op aan te sluiten. Hoeveel is het maximale wattage wat ik erop kan aansluiten?

Verwijderd

Kijk wat het wattage van een GROTE monitor is :P

Verwijderd

als het goed is lus hij 'm direct door (dus niet via de voeding) dus gaat het wattage ook niet omlaag (ik kan het ook mis hebben :P)

Verwijderd

Als je je voeding opmaakt zul je zien dat de drie draadjes direct doorverbonden worden. Heeft dus niets met maximaal vermogen van de voeding zelf te maken.

Verwijderd

Hmm, een zinloze post.
Terrortubbie heeft het dus niet mis. Hij had gewoon al helemaal gelijk.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

To put it in other words: Het maximum vermogen wat je erop kunt aansluiten is het maximale vermogen wat de kabel / zekeringautomaat kan leveren, minus het vermogen wat je voeding opneemt en wat eventuele andere verbruikers opnemen.
Overigens heb ik mijn voeding verbouwd: met een Solid-Sate-Relais heb ik de uitgaande lijn geschakeld, waardoor de rest ingeschakeld wordt, zodra de ventilator van de voeding spanning krijgt.
Kaj.

• php
  • Niet online
Dus 16 ampere moet wel lukken :)

Het is in principe alleen voor een AT voeding, of twee, en een paar pompjes.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
terrortubbie heeft wel gelijk, maar je moet er ook rekening mee houden dat die stroom bij een ATX voeding met elektronica geschakeld moet worden, helemaal onbegrensd zal het dus wel niet zijn.
Pagina: 1