Toon posts:

[XP/RedHat9] Boomslang Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor, wéér een topic over de problemen met Razer Boomslangs. Ik heb even gezocht of mijn probleem er tussen zat maar dat was niet het geval.

Ik heb net m'n boomslang 1000 geïnstalleerd in Windows XP op de USB poort, geen probleem. Hij deed het prima, even drivers gedownload (die volgens de setup alleen voor Boomslang 2100 zijn? :S - kon geen andere drivers vinden op razerzone), extra knopjes enzo ingesteld. Even Quake 3 gespeeld, alles prima.

Nu start ik opnieuw op om RedHat 9.0 Linux te draaien, voila... nieuwe hardware gevonden. "Wilt u bovenstaande software verwijderen?" Dit ging over de oude muis dus, waarom niet? Toen ik dat gedaan had kwam er echter geen nieuw scherm te voorschijn die wel de nieuwe muis zou installeren. Kortom, ik zat in GNOME zonder muis. Ik kon gelukkig wel op de rechtermuisknop drukken (die deed het dan weer wel, beweging niet) om zo de terminal te starten en de pc opnieuw op te laten starten. Aangezien ik pas een half weekje met linux bezig ben weet ik me verder voorlopig ook geen raad hiermee. Terug naar Windows XP.

Ik start dus windows xp op, vul m'n wachtwoord in enzo, voila: geen muis. De knoppen deden het wel, maar de beweging weer niet. Ik denk niet dat dit aan de muis zelf ligt, die deed het immers goed toen de muis net werd aangesloten. Misschien komt het door die drivers die misschien alleen voor 2100 beschikbaar zijn? Heeft iemand anders dit ook al eens gehad en zo ja, wat is er tegen te doen?

Bij voorbaat dank,

ConF de TAB-master ;)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?