[WinXP] Geinstalleerde font niet bij vormgeving?

Pagina: 1
Acties:

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik wil graag het lettertype in windows veranderen.. Ik weet natuurlijk hoe dit moet, maar... Ik heb een font geinstalleerd die ik hiervoor wil gebruiken en zodra ik naar het venster ga waar ik de fonts kan selecteren, staat ie er niet bij.
Weet iemand misschien wat ik moet doen?

Ik heb al overal gezocht.. maar niks gevonden..

Alvast dank.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
file>install new font gedaan in windows :? (in de font folder)

verklaar je nader en duidelijker aub wat je precies hebt gedaan, en wat je wilt bereiken

[ Voor 9% gewijzigd door Zwelgje op 31-01-2004 15:23 ]

A wise man's life is based around fuck you

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 13:55
Is het font niet beschadigd ofzo en kan je er wel gewoon mee tikken in Word?
En welke windows gebruik je, iets meer info graag!!!

• Crackman
  • Niet online
Sorry voor onvolledigheid...

Ik gebruik windows xp.
Font werkt wel in bijv. notepad.. Ik heb de font gewoon in de x:\windows\fonts map gepaste en toen heeft ie em geinstalleerd

Wat ik ermee wil is het lettertype boven in de windows en dergelijke veranderen. Ik ben bezig me desktop zo strak mogelijk te krijgen en daar hoort nou eenmaal een stoer lettertypje bij :)

Dank voor moeite.

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-04 19:47

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Rechtermuisknop op je bureaublad -> Eigenschappen en dan het tabblad Vormgeving . Bij items kun je de verschillende knoppen en pictogrammen e.d. kiezen. Zo kun je daar ook de lettertypes aanpassen. ( Dit is onder windows 2000 -> is praktisch hetzelfde als winxp )

[ Voor 16% gewijzigd door Ossenaar op 31-01-2004 16:05 ]

De kick van Electric!

• Crackman
  • Niet online
Ossenaar schreef op 31 januari 2004 @ 16:05:
Rechtermuisknop op je bureaublad -> Eigenschappen en dan het tabblad Vormgeving . Bij items kun je de verschillende knoppen en pictogrammen e.d. kiezen. Zo kun je daar ook de lettertypes aanpassen. ( Dit is onder windows 2000 -> is praktisch hetzelfde als winxp )
Ja dat weet ik.. maar het probleem is nu juist dat het (geinstalleerde) font die ik wil gebruiken daar niet bij staat...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel iets aangepast, iets duidelijker zo :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1