Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LCD knipper kerstboom verlichting

Pagina: 1
Acties:

• Candymirror
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 16:26
Ik ben vorige week ook maar eens een parallel lcd gaan bouwen a/d hand van de schema's op jalcd. Dit is perfect gelukt jalcd stuurt het display perfect aan. Echter onder linux heeft het op dit moment meer weg van een knipperende kerstboomverlichting. Ik heb LCDproc gecompileerd en dit leek op zich helemaal goed te gaan alleen knippert de backlight nu voortdurend wat ik ook verander in LCDd.conf:
backlicht=on/open/of het ding blijft knipperen als ik LCDproc start. Ik gebruik de CVS stable versie 0.4.4. Iemand een id?

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
Lijkt je dit niet meer iets om in NOS te posten? Hier weet men over het algemeen vrij weinig m.b.t Linux applicaties ;)

Verwijderd

Kortom in Windows werkt het en in Linux niet? Dan is het een softwarefout en ben je denk ik meer op zijn plaats in Non-Windows Operating Systems
move CME > NOS

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 04:30 ]

Verwijderd

ik heb geen ervaring met lcd's en http://www.jalcds.de/ heb ik nog nooit gezien, maar is het niet mogenlijk om het draadje van de backlight gewoon aan Vcc (+5V of wat je ook gebruikt) te koppelen.