Actie Belcompany: Orange Free 30 1 jr voor 15 euro p/m

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De nieuwe Orange-actie bij Belcompany.nl is ingegaan nu een jaarcontract met een geldbundel van €30,= p/maand voor slechts 15 euro per maand! ;)

Dit is de actie op www.belcompany.nl
Dit houdt het aanbod in:

-2 gratis concertkaarten voor het Marco Borsato concert op 9 juni 2004
-Orange Free 30 tegen normale voorwaarden (met 12 maanden 50% korting op de abonnementskosten (€ 15,- p/mnd))
-GEEN aansluitkosten
-1 jarig abonnement
-Onbeperkt meenemen bundel (totdat je het contract opzegt)
-Gratis welkomstpakket (incl. 15,- starttegoed)
-Geen verzendkosten
-Normale Orange voorwaarden en tarieven (klik voor de tarieven)
-Aanbieding is zonder toestel

Nog meer voordeel:
-Bij deze aanbieding wordt geen toestel geleverd. Mocht je niet in het bezit zijn van een (niet geSIMlocked) toestel, geen nood bij de bevestiging van je abonnement krijg je een waardebon voor 15% korting op een los toestel in één van onze shops. :)

Deze actie is niet verkeerd, maar k vond de oude actie voor mij zelf toch beter die staat nog op www.gsm.nl maar je betaalt daar voor Orange free €20 2,95 p/m en 12,50 verzendkosten. Terwijl deze actie bij belcompany geheel gratis was.

Veel plezier met al deze actie (btw. Vodafone heeft een nog betere actie momenteel op www.gsm.nl) !! hier de link: http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2326 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
niet echt een geweldige actie, de simonly's die destijds werden verkocht gaven voor € 5,- recht op een belbundel van € 30,- per maand en dat voor een jaar lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
bij gsmeasy is orange 30 maar 7 euro per maand, dus ik vind het niet zo een top actie.
dit is 8x12 = 96 euro duurder. Maar je krijgt dan 2 kaartjes voor borsato. Die kun je van 96 euro misschien ook wel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
probleem met cash-deals is alleen dat het geld dat je netjes op je rekening ontvangt in één som direct weer wordt uitgegeven en niet netjes apart gezet om maandelijks je abonnementsgeld te betalen. :'(

wat dat betreft is een korting per maand (voor mij iig) een veel betere oplossing om daadwerkelijk goedkoper uit te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 31 januari 2004 @ 15:09:
(btw. Vodafone heeft een nog betere actie momenteel op www.gsm.nl) !! hier de link: http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2326 :9
deze actie lijkt me veel beter :P
gewoon 2 jaar lang gratis bellen als ik het goed lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
ik denk dat k zelf ook op deze actie inga: (VODAFOON-ACTIE btw ;))
1. ik vind de actie beter als die van Orange
2. vodafoon heeft in mijn omgeving veel betere dekking
3. op deze manier ben k nog goedkoper uit dan als k een SE T630 foon koop met ( 1 jarig) abbonement,

nu is ie goedkoper en simlockvrij! alleen als je geen extra kosten wil maken moet je niet over de 60 min p/maand gaan, dat lukt mij wel! Maak alleen kosten voor sms en zo volgensmij!?

De nadelelen zijn: ( ik vind ze wel meevallen :))
1. 2 jaar lang! liever een jaar gehad! maar k kan hem op den duur aan mijn ouders doorgeven na bijv 1 jaar.
2. de kosten voor sms en vodafone live! vallen buiten de belbundel (met een bluetooth foon of irda is dat probleem al gedeeltelijk opgelost door games, wallpapers etc van internet te halen)
3. op tijd je abbo op zeggen!
4. Die €20 verzendkosten! (maar dat zijn natuurlijk de enige kosten!)
5. Nummer kan je nie meenemen!

Zal vodafone geen kosten berekenen voor het na beneden halen van het abbo van 120 naar 60 naar 6 maanden (normaal betaal je voor dat zgn. downgraden volgensmij, daar staat nix over!) ? :?

Is er iemand die nog een nadeel ziet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Laatst online: 14-09 17:52

Hero

Duck power!

robert-630 schreef op 31 januari 2004 @ 16:56:

Zal vodafone geen kosten berekenen voor het na beneden halen van het abbo van 120 naar 60 naar 6 maanden (normaal betaal je voor dat zgn. downgraden volgensmij, daar staat nix over!) ? :?
Om nog heel even off-topic te blijven: waarschijnlijk heeft Vodafone de actie dat je de eerste zes maanden dubbele belminuten krijgt. Dan is er geen sprake van downgraden, maar is gewoon na zes maanden de actie afgelopen.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nog een nadeel voor dat Vodafone abo:
- Gesprekskosten zijn exclusief starttarief van €0,06 per gesprek;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind 20 euro verzendkosten toch behoorlijk aan de sneaky kant. Dat ze er op die manier toch even 15 eurootjes winst uit halen per abo. Ook raar dat nummerbehoud niet mogelijk is. Waarom?

Orange is gewoon veel beter! Die nieuwe belcompanyactie kan overigens wel voordelig zijn als je een P900 erbij aanschaft bijvoorbeeld, omdat dan die 15% korting wel de moeite waard is. Besides als je die Borsatokaartjes kan doorverkopen, tel uit je winst.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
koen schreef op 31 januari 2004 @ 16:20:
probleem met cash-deals is alleen dat het geld dat je netjes op je rekening ontvangt in één som direct weer wordt uitgegeven en niet netjes apart gezet om maandelijks je abonnementsgeld te betalen. :'(

wat dat betreft is een korting per maand (voor mij iig) een veel betere oplossing om daadwerkelijk goedkoper uit te zijn
dat is dus gewoon een kwestie van zelfbeheersing :P
Je kan die cashdeal ook op een spaarrekening zetten en iedere maand automatisch 15 euro naar je gewone rekening laten storen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k vind er weinig 'spetterends' aan.. (iig vergeleken met de vorige actie.. :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Hier http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=192 staat dezelfde actie als op gsm.nl, maar dan zonder verzendkosten :) Ik ga toch voor deze cashback: http://www.2call.nl/orange-cash.php. Een orange 20 abbo voor 1.25 per maand. Scheelt 15 euro voor een jaar vergeleken met de actie van BC.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Geef mij maar die andere actie die al afgelopen is ;(

_/-\o_ Orange Free 20 1 jaar 0,- p/m _/-\o_

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ivo NL schreef op 03 februari 2004 @ 22:36:
Hier http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=192 staat dezelfde actie als op gsm.nl, maar dan zonder verzendkosten :) Ik ga toch voor deze cashback: http://www.2call.nl/orange-cash.php. Een orange 20 abbo voor 1.25 per maand. Scheelt 15 euro voor een jaar vergeleken met de actie van BC.
Thnx, nu kan ik er nog goedkoper aan komen, denk dat ik wel op het aanbod inga.
Maar gaat het bij allerlij van deze dergelijke actie's om cashback actie's?? Kunnen ze je niet gewoon een factuur sturen als je boven je belbundel gaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Ivo NL schreef op 03 februari 2004 @ 22:36:
Dus hier sturen ze je geld toe als ik het goed begrijp ? Je krijgt binnen 5 weken "ff" 225 euro op je rekening gestort ! Ook leuk :D

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 14:38
Als we allemaal hier even op www.telecomvergelijker.nl kijken, zie je meteen dat gsmeasy.nl nu wederom zo'n actie heeft als die Belcompany had, een Orange 20 abo gratis en ook dat er veeel betere deals te vinden zijn dan die van belcompany nu |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Weet iemand wanneer er weer zo een nieuwe actie komt?

Belcompany 32,50 euro voor 1 jaar en alle telefoon gratis?

vanpeltje

Pagina: 1