Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Boombox MOD v2.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om voor deze zomer vakantie een Boombox te ontwerpen van plexi glas :) ik had al een boombox gebouwd van tri-plex maarja dat ziet er niet uit natuurlijk :+ de bedoeling is een soort kleine case vergelijkbaar met de grote van een gereedschap kist. daarin flikker je een autoversterker die wordt voorzien van stroom door een scooter accu (stuk kleiner+lichter dan autoaccu uiteraard ;) ) voor het geluid koop je een chill setje auto speakers (some' like sony Xplod 150 watt) dit geheel sluit je aan op een mp3 spelertje, cd spelertje of iets dergelijks :P en knallen maar van de zomer op het strand! geheid dat je elke gettoblaster op batterijtjes eruit blaast :P

Ik zal tijdens het bouwen steeds pics blijven plaatsen ook plaats ik ff wat pics van de eerste tri-plex b00mbox O_o

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welkom in Casemodding & Electronica (Policy)
Is je casemod nog niet af? Lees Casemods in Progress want om een casemod in wording te posten heb je tegenwoordig toestemming nodig. Als je gewoon een topic opent zonder dit eerst te lezen, zal het op slot gaan en verklein je je eigen kansen om toestemming te krijgen behoorlijk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 23:34
8)
ik wens je veel succes, hoe ga je dat ding goed stevig krijgen?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Volgens mij heb ik wel eerder een boombox gezien die gemaakt is van plexiglas, kzal zien of ik een linkje kan vinden :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

leuk een badkuip met geluid :X

Maar wat is nu je vraag eigenlijk?

Zo moeilijk is het toch niet op een plexiglas ruitje op maat te zagen en deze op je helmvak te plaatsen. (neem aan dat je dat gaat doen).

Oja zware versterker heeft geen nut, en zorg dat je een goede acculader thuis heb staan. Je accu zal namelijk niet meer opladen tijdens het rijden.. dus is ie naar 2x starten zo'n beetje leeg.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:10
hoe wil je het ooit stevig gaa krijgen dan ? plexi is nou niet het stevigste materiaal.

edit --? Spuit 11 :O

[ Voor 14% gewijzigd door Galaxis op 31-01-2004 15:11 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Toen je dit topic opende stond er bovenaan het venster toch echt een waarschuwing dat je de CME policy moest lezen... Blijkbaar heb je dat niet gedaan, dus bij deze het advies dat alsnog te doen, hopelijk snap je dan waarom dit topic op slot is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.