Toon posts:

FIFA 2001 valt na 3 wedstrijden uit (part II)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de topics gelezen en ik denk dat het komt,omdat de videokaart te heet wordt (stond een paar keer bij die topics). Het spel valt meestal terug als ik een goal gescoord heb en dan tijdens het juichen (dan laat ie een animatie zien). Dan zal die wel oververhit raken. Maar wat kan je er aan doen??????
Help!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 15:02
Dat lijkt me echt dikke onzin, maar goed.
Wat je kan proberen is om de kast open te laten, en proberen of het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop in de aanbieding een grote ventilator bij Karwei
en Tweak die op je kast! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:30
Nope, dit is een bekend probleem van fifa2001. Het ligt in dit geval dus aan de software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb nergens last van
en ik heb nogwel een Savage 4 van Creative
(pokkeding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er met de eh...legale versie geen probleem mee onder win2k. Het ligt iig niet aan de warmte van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook op meerdere boards gelezen.. er komt een patch die de softwarefout eruit haalt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb zojuist fifa 2000 geinstalleerd onder win2k, maar hij geeft wat foutmeldingen over geheugen ofzo, zowel onder voodoo3 als onder software, enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Een vriend van me heeft fifa2001 en hetzelfde probleem.

groet D.
Op woensdag 13 december 2000 00:32 schreef RobiNET Online het volgende:
Ik heb er met de eh...legale versie geen probleem mee onder win2k. Het ligt iig niet aan de warmte van je videokaart.

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 22:30

J.apiooo

FWN

OK mensen.. ik had hetzelfde probleem.. Bij het laden van de derde westrijd achter elkaar, werd ik er tijdens het laden (75%) uitgegooid... Nu heb ik de commentaar Addon geinstalleerd en hij loopt als een zonnetje... Voor mij was dit de oplossing...

Jaap

Pagina: 1