"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Wat gaat er precies traag? duurt het lang voordat hij begint met het laden van de pagina, of duurt het laden zelf lang?
Bij mij blijft IE al een hele tijd lang vaststaan bij het doen van een DNS request, gebruik sindsdien maar Mozilla Firebird, werkt prima 
Welke browser gebruik je en wat zegt hij "stilstaat" tijdens het laden van de pagina?
heb je met speedtest ook het aantal connections/min gemeten?
Welke browser gebruik je en wat zegt hij "stilstaat" tijdens het laden van de pagina?
heb je met speedtest ook het aantal connections/min gemeten?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Speedtest, connections per minuut naar NL server : 24 Das wel erg weinig of niet?
Het laden zelf duurt idd gewoon heel langzaam, hij pakt em wel, titel verschijnt meestal al direct maar dan die pagina binnenhalen. Duurt soms minuten.
Internet Explorer overigens, maar dat heeft altijd prima gewerkt en heb ook niet een nieuwe update ofzo geïnstalleerd de afgelopen tijd.
Het laden zelf duurt idd gewoon heel langzaam, hij pakt em wel, titel verschijnt meestal al direct maar dan die pagina binnenhalen. Duurt soms minuten.
Internet Explorer overigens, maar dat heeft altijd prima gewerkt en heb ook niet een nieuwe update ofzo geïnstalleerd de afgelopen tijd.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Uh, ja, da's idd wel erg weinig, ik zelf haal 1044...Yohan schreef op 31 januari 2004 @ 14:35:
Speedtest, connections per minuut naar NL server : 24 Das wel erg weinig of niet?
Dan ligt het iig niet aan de DNSHet laden zelf duurt idd gewoon heel langzaam, hij pakt em wel, titel verschijnt meestal al direct maar dan die pagina binnenhalen. Duurt soms minuten.
IE kapte er bij mij ook zomaar ineens mee. Ik wil niet zeggen dat ik zeker weet dat het probleem bij IE ligt, maar je zou allicht eens een andere browser kunnen proberen...Internet Explorer overigens, maar dat heeft altijd prima gewerkt en heb ook niet een nieuwe update ofzo geïnstalleerd de afgelopen tijd.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+