Klopt. De nieuwsposter is nog bezig met het artikel en heeft toen per ongeluk de nieuwspost al van embargo afgehaald. De nieuwspost is toen getrasht door de redactie, maar dan blijft die vermelding van de nieuwspost nog wel in de updatetracker staan. De nieuwspost zal later nog wel weer online komen
.
Ah ok, maar blijven de reacties op het bericht dan nog behouden of worden die dan ook getrashed?
Geen idee eigenlijk. Ga er maar vanuit dat ze weg zijn, dan kan het alleen maar meevallen als ze er per ongeluk toch nog zijn
.
Ik denk het wel eigenlijk. Lijkt me dat de reacties aan het ID van het bericht gekoppeld zijn. En die worden dan waarschijnlijk ook wel verwijderd. Maar het geeft niet. Ik kon net niet meer reageren. Hij werd verwijderd toen ik bezig was met schrijven.
Als ik het goed heb blijven de reacties behouden als het nieuws terug onder embargo wordt geplaatst (nadat het, al dan niet per ongeluk, zichtbaar was). Als een nieuwspost getrasht wordt gaan de reacties als het goed is ook weg
Reacties blijven bestaan bij het verwijderen van een nieuw- of meukpost. Replies kunnen alleen door FP-Admins verwijderd worden, of door direct erop los te meppen in de database.Jupiler schreef op 31 januari 2004 @ 20:10:
Als een nieuwspost getrasht wordt gaan de reacties als het goed is ook weg
In de gootJupiler schreef op 31 januari 2004 @ 20:23:
Waar komen ze dan terecht?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Pagina: 1