Toon posts:

monitoren kunnen niet omgewisseld worden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik mocht van mijn moeder mijn 15" monitor ruilen voor een 17" op haar werk. ik denk zoah da's zo gebeurd weet je..maar die 15" werkte er niet! als hij erop zat (ja echt wel goed) dan zei die "disconnected" en kwamen er rare streepjes in beeld. Dit meteen al bij het opstarten...

Die 15" is van TArget en die 17" is van dell...

Weet iemand waar dit misschien aan kan liggen?

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 10:03
te hoge resolutie/frequentie

start windows op in veilige modus ofzo, kan je zo de resolutie lager zetten.

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Soms is het zo bij merkcomputers dat er geen andere monitoren op kunnen dan die van hetzelfde merk. Ik weet het, het klinkt vaag maar bij bv. compaq heb ik het al eens gezien!

Het hoe en waarom weet ik verder ook niet...

Lijkt mij in ieder geval niet dat het aan de resolutie ligt omdat het direct bij het opstarten al niet werkt.

Kijk trouwens ook eens of de VGA-stekker er niet lomp is opgezet zodat er een pinnetje is verbogen!

Systeemspecs
PV Installatie

Verwijderd

Topicstarter
uh... te hoge resolutie kan denkik niet, want tijdens het bois'e werkt ie al niet...en dat staat ie toch op 400x233 ofzo?

en het is wel zo'n DELL samenvoegsel koopdoos jah....zou het dat kunnen zijn? wat kan ik er dan aan doen??

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik denk eerder dat de kabel dr niet goed in zit of kapot is.. heb je dat al wel gecheckt? (op een andere PC...)
Dat een monitor van merk A niet aangesloten kan worden op een ander merk lijkt me sterk.. monitor == monitor..

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
target ?
vragen om moeilijkheden

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
ja :(
t' kreng werk op de laptop, en de p 166 ....

Weten jullie zeker dat het niet aan de refresh rate kan liggen? anders ga ik dat nog ff testen...

• voz
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Op dinsdag 12 december 2000 23:19 schreef rick_h het volgende:
ik denk eerder dat de kabel dr niet goed in zit of kapot is.. heb je dat al wel gecheckt? (op een andere PC...)
Dat een monitor van merk A niet aangesloten kan worden op een ander merk lijkt me sterk.. monitor == monitor..
Het leek mij ook sterk maar ik heb het met eigen ogen gezien.

Een philips-monitor werkte niet op een comapq PC terwijl de compaq-monitor wel op de compaq-PC werkte. De philips-monitor werkte wel op andere computers. Nou is DELL geen compaq maar toch...

Systeemspecs
PV Installatie

Pagina: 1