Toon posts:

Patch 1.2 voor CoD werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje over de nieuwe patch voor CoD. Heb deze voor mezelf gedownload en geinstalleerd. Werkt prima. Zelfde patch ook voor neefje gedownload. Bij hem krijg ik echter volgende melding:

8)

weet iemand wat ik hier mee aan moet? Heb al gekeken op internet maar niet zo snel iets kunnen vinden.

tx

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:37
Kreeg ie echt een smilie als error? :P Of kreeg ie '8)' soms als error? En wanneer kreeg ie dat? Tijdens het opstarten van het spel, tijdens het spelen zelf of al bij de installatie? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 31-01-2004 14:04 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
shit, sorry er is wat mis gegaan:

dit is de melding

the file E;\Gamez\Call of Duty\main\pak0.pk3 is not valid previous version and could not be upgraded

excuses

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:37
Heb je patch 1.1 niet nodig om patch 1.2 te kunnen installeren? (Ik speel zelf geen CoD meer, dus dat weet ik niet). Anders zou het gewoon moeten lukken als je CoD eens schoon installeert en dan die nieuwste patch eroverheen gooit :)

The devil is in the details.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:59

beany

Meeheheheheh

December schreef op 31 januari 2004 @ 14:20:
Heb je patch 1.1 niet nodig om patch 1.2 te kunnen installeren? (Ik speel zelf geen CoD meer, dus dat weet ik niet). Anders zou het gewoon moeten lukken als je CoD eens schoon installeert en dan die nieuwste patch eroverheen gooit :)
ehm... schone installatie vanaf CD is 1.1 Dus dat kan het niet zijn...

Tijdens de installatie van de patch 1.2 werden er geen problemen gemeld?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties!

Het probleem deed zich voor tijdens de installatie van de patch.

the file E;\Gamez\Call of Duty\main\pak0.pk3 is not valid previous version and could not be upgraded

Daarna wordt installatie afgebroken en kan je wel gamen maar zonder de upgrade. Hiervoor werkte het spel prima. Er zijn ook geen downloads gedaan in de tussentijd voor andere maps ofzo. De patch is gewoon "schoon" over 1.1 heen gezet.

:>

Verwijderd

Topicstarter
Even aanvullig op laatste opmerking. De patch is schoon over 1.1 heengezet. Hiertoe wordt een poging ondernomen. De patch kan dus niet volledig geinstalleerd worden omdat telkens na dezelfde foutmelding de installatie wordt afgebroken.

SPOOKY

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
heb je het met de auto update in het spel zelf gedaan of heb je zelf de file : cod_12_mp_patch.exe
gedownload? Probeer beide methode na een nieuwe install!

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Topicstarter
Heb geprobeerd om via beide methodes nu spel te upgraden. Ook hier krijg ik wederom dezelfde foutmelding en wordt installatie afgebroken. Het spel blijft gewoon speelbaar maar upgrade is niet uitgevoerd. Nu schiet me ineens wel te binnen dat de originele cd van mijn neef het niet deed bij installatie. Hierop heb ik mijn originele cd gebruikt maar wel met zijn cd key. Dit moet volgens mij niet uitmaken voor installatie maar het is het enige afwijkende dat ik me kan bedenken.

Heeft iemand ervaring met deze foutmelding?

Greetz

Jippy (8>

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 22:45
Geen ervaring met de foutmelding. Bij mij werkt 1.2 gewoon zoals het hoort.
Misschien kun je even proberen het spel opnieuw te installeren na verwijderen, en dan de patch er overheen.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Pagina: 1