Toon posts:

Compact Flash Kaarten Type 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje wat betreft de Canon Ixus 400 en de Sandisk Ultra II kaarten... M'n vraag is namelijk of deze Sandisk Ultra II kaarten behoren tot de Compact Flash type 2 kaarten of tot type 1? Want volgens de consumentengids passen er alleen type 1 kaarten in de Ixus 400...
Hoop dat iemand mij dus kan vertellen of de ultra I en ultra II kaarten van Sandisk ook in de ixus 400 passen...

bvd Robbert :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 18:50

Floor-is

5.2

SanDisk Ultra II is CF1, maar waarom zou je dergelijk duur CF kopen? Je Ixus400 heeft niet bepaald veel profijt van dit snelle en DURE geheugen.

Ik zou zeggen: kijk eens bij powerinnumbers en koop iets van Ridata oid, of een redelijk eenvoudige module van kingston/dane-elec/whatever.

Ik zelf heb SanDisk UltraII, maar ik heb de snelheid 'nodig' of eigenlijk kon ik het naar mijzelf verantwoorden, voor een Ixus is het echt overkill. Net of je 17" velgen onder een panda gaat zetten.

Bericht hierboven

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:52

Neo

ik ben het met Floris eens met jou IXUS 400 heb je niet zo snel geheugen nodig je hebt er niks aan die bestanden zijn maximaal 2MB je merkt niet eens dat het wordt opgeslagen. Ik heb een Canon G3 en die bestanden zijn maximaal 4 MB en daar heb ik ook gewone Dane Elec kaartjes inzitten.