[chello] Problemen met bepaalde sites

Pagina: 1
Acties:

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-05 16:28

B2

wa' seggie?

Topicstarter
Al tijden kwam ik op een bepaalde site Weg (ik weet niet of ik de url hier mag noemen). Nu kan ik met mijn chello account (classic, al 4 jaar) niet meer op de site komen. Naja dacht ik site zal wel offline gehaald zijn oid.

Maar wat blijkt nu, met iedere andere provider kan ik op de site komen (heb het met een TMFweb inbelaccount geprobeerd, en bij een vriend met @home) en daar werkt de site wel. Heel raar.
Ik heb ook al geprobeerd om DNS servers van bv xs4all in te geven, maar dat mag ook niet helpen.

UPC inmiddels van het probleem op de hoogte gesteld maar geven nog geen reactie.
Zijn er meer mensen met een chello account die niet op deze site kunnen komen?

[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 31-01-2004 13:30 ]

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hier met Chello werkt ie inderdaad niet. Vreemd. Zouden ze bepaalde sites blocken? Wat is het trouwens voor een site? Misschien genereert ie namelijk teveel dataverkeer voor Chello en is ie daarbij ook nog eens niet legaal.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

heb ik ook gehad met chello :P misschien ben je gebanned op de webserver :D
ik heb gewoon een andere NIC in me pc geramd, en toen deed alles het weer.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Nee, die url mag niet. Zie ook deze faq: Policy: Alle regels die op het forum gelden #haal-weg

Kijk over 5 mins dus even in je emailbox :)

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-05 16:28

B2

wa' seggie?

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 13:32:
heb ik ook gehad met chello :P misschien ben je gebanned op de webserver :D
ik heb gewoon een andere NIC in me pc geramd, en toen deed alles het weer.
Nee hoor, niet gebanned.
Ook andere NIC heeft geen zin, (trouwens ook al geprobeerd) omdat ik toch vast IP heb en dit wordt niet veranderd met een andere NIC.

Dat het een mp3 site is en daarom geblockt door chello, tja geen idee maar waarom blocken ze andere mp3 sites dan niet? Beetje raar om sites te blocken naar m.i.

Verwijderd

supergrover schreef op 31 januari 2004 @ 14:50:
[...]

Nee hoor, niet gebanned.
Ook andere NIC heeft geen zin, (trouwens ook al geprobeerd) omdat ik toch vast IP heb en dit wordt niet veranderd met een andere NIC.

Dat het een mp3 site is en daarom geblockt door chello, tja geen idee maar waarom blocken ze andere mp3 sites dan niet? Beetje raar om sites te blocken naar m.i.
Ik kan me er bij Chello wel wat van voorstellen (van dat blocken) omdat het nou niet een provider is die uberhaupt aan z'n klanten denkt (alleen aan zichzelf).
Pagina: 1