Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik was net wat bestanden van mn PC naar mn PDA (Ipaq 2210)aan het overzetten.
Opeens liep de PDA vast tijdens het copieeren dus ik deed een Soft-reset.

Op de SD card was 51 van de 128mb ingebruik.
Nu zegt hij dat er 98mb ingebruik is terwijl er helemaal geen bestanden opstaan :S

Weet iemand hoe je zo'n kaartje kan formateren? want die 51mb (Van Tomtom maps) die staan er alleen op. Ik heb geen ID waar hij die andere 47mb vandaan haalt.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, zijn er geen tooltjes om een hard-reset te doen, ya know te formateren!

Hoe oud is het kaartje, want na een bepaalde tijd kan het ook gewoon brak geraakt zijn en dan moet je binnenkort vervangen!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
kaartje is net een maand oud :(
En een hard reset heb ik nog nooi gedaan :) hoe moet dat?

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Bij een harde reset ben je alles kwijt, behalve dat wat op het kaartje staat!! Dus niet het gewenste effect ;) Je moet even zoeken naar storage tools, daarmee kun je op je PDA je memkaartjes formatteren, en als je hem koopt kun je ook nog defraggen etc.

Verwijderd

Topicstarter
geweldig, hij is weer leeg :) Zou toch zonde zijn als zo'n kaartje binnen een maand stuk gaat! Bedankt voor de snelle reacties!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nu een file wil plakken naar mn PDA, dan sluit activesync op ongeveer 70% van het kopieeren de connectie :S iemand enig idee hoe dat kan?
(Wat een gezeur met die pda's zeg)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? hij verbreekt de verbinding alleen als ik grote bestanden kopieer. De kaarten van Tomtom instaleerd hij prima....

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Doe het kaartje eens in een 'normale' kaartlezer.
Ik heb ook zo'n soort probleem. MMC kaartjes van de PDA van de Aldi.

Ik heb dit ook wel eens, maar dan is het vooral de laptop met XP die de problemen op het kaartje zet (wel vullen, niets terug te vinden, 'show all files' staat dacht ik aan)
(interne kaartlezer laptop)

Mijn computer met W98 heeft nergens problemen mee, maar die werkt ook met een 'externe' kaartlezer.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 11:47:
Iemand? hij verbreekt de verbinding alleen als ik grote bestanden kopieer. De kaarten van Tomtom instaleerd hij prima....
Is die file toevallig groter dan 40 mb ?
Want in Activesync zit een bug waardoor hij geen files doet groter dan 40mb.
Je moet de nieuwste versie maar eens downloaden en nog eens proberen
Pagina: 1