Toon posts:

[wireless] met Windows 95 en 166Mhz PC ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor m'n 2 dochters heb ik nog een oude PC staan met een Intel 166 Overdrive en de echte oude 'classic' Win95 erop ... is het uberhaupt haalbaar/werkbaar om daar een wireless kaart in te zetten ??
heb een beetje rondgekeken en het lijkt alsof het zou moeten werken, maar echt veel is er niet te vinden over Win95, zeker sinds M$ het niet meer officieel support, zetten leveranciers het niet eens meer bij de specs van hun spullen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 12:21:
voor m'n 2 dochters heb ik nog een oude PC staan met een Intel 166 Overdrive en de echte oude 'classic' Win95 erop ... is het uberhaupt haalbaar/werkbaar om daar een wireless kaart in te zetten ??
heb een beetje rondgekeken en het lijkt alsof het zou moeten werken, maar echt veel is er niet te vinden over Win95, zeker sinds M$ het niet meer officieel support, zetten leveranciers het niet eens meer bij de specs van hun spullen.
Volgens mij bedoel je MS, en niet M$.

Iig, op die machine draait prima Windows 98. Probeer het, ik denk dat het op 95 wel werkt. Mocht het niet werken, dan installeer je gewoon Windows 98 of Windows NT :)

Verwijderd

Wat feeble zegt. Let hier even op, a.u.b.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Zoiezo is er veel hardware waar het oudste ondersteunde besturingssysteem kwa drivers toch echt Windows 98(SE) is, daarmee zou het toch echt wel moeten werken.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

een vriend van me had het probleem dat er wel drivers voor 95 bij zaten, maar 95 het niet ondersteunde.
je zult er toch echt win 98 op moeten zetten.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 18:15:
OK, sorry ... macht der gewoonte.

Wat feeble zegt. Let hier even op, a.u.b.
heb even geinformeerd hier en daar en hoogstwaarschijnlijk gaat ook de bios (machine is uit '95) problemen opleveren (WAP ver 1.2 compliance ?) ... zal maar een hele lange kabel kopen 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 23:14 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hij doelde op het feit dat je M$ schreef ipv. MS. MS is/wordt als flamebait beschouwd, moet je in vervolg dus even rekening mee houden en niet meer doen.
Pagina: 1