Ik wil graag een berichtregel maken, waarmee ik mail berichten kan verplaatsen die een bijvoeging hebben met een bepaalde bestandsnaam in Outlook 2003.
Zoiets:
If attachment name contains "norton antivirus deleted" move to folder "SPAM".
Dit omdat mijn provider mijn inkomende mail bericht scant en eventuele virussen verwijderd en vervangt met een tekst bestand (norton antivirus deleted1.txt) met hierin een toelichting. Bovendien krijg ik momenteel zeker 10 van dergelijke berichten per dag.
Nu kun je diverse berrichtregels maken, maar de enige regel die je met een bijvoeging in Outlook 2003 kan maken is:
Mail which has an attachment > Move to folder "SPAM"
Je kunt dus niet instellen welke bestandsnaam een bericht heeft.
--
Nu heb ik dit al geprobeerd met het programma Ihatespam 4.0409. Hier kun je WEL een dergelijk regel maken. Echter als het programma de regel wil uitvoeren dat crasht het programma
--
Vraag:
Weet iemand hoe je een dergelijke berichtregel kan maken?
Zoiets:
If attachment name contains "norton antivirus deleted" move to folder "SPAM".
Dit omdat mijn provider mijn inkomende mail bericht scant en eventuele virussen verwijderd en vervangt met een tekst bestand (norton antivirus deleted1.txt) met hierin een toelichting. Bovendien krijg ik momenteel zeker 10 van dergelijke berichten per dag.
Nu kun je diverse berrichtregels maken, maar de enige regel die je met een bijvoeging in Outlook 2003 kan maken is:
Mail which has an attachment > Move to folder "SPAM"
Je kunt dus niet instellen welke bestandsnaam een bericht heeft.
--
Nu heb ik dit al geprobeerd met het programma Ihatespam 4.0409. Hier kun je WEL een dergelijk regel maken. Echter als het programma de regel wil uitvoeren dat crasht het programma
--
Vraag:
Weet iemand hoe je een dergelijke berichtregel kan maken?