Toon posts:

[Incredimail] links in emails werken niet meer *

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik voorheen een mailtje ontving met daarin een verwijzing naar een webpagina dan was erop klikken voldoende om mijn browser te openen en kwam ik op de site terecht die vermeld stond. Op dit moment lukt dat niet meer en wordt ik dus niet meer doorverwezen. Is best wel lastig. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik gebruik Incredimail en IE 6.0

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik gebruik Incredimail
En heb je er ook last van in een ander mailprogramma? Doe hetzelfde ook even in bijv. Outlook express. Als overal: kijk even of er achter bijvoorbeeld deze zoekopdracht iets is te vinden.

Titeledit 'email links werken niet meer' -> '[Incredimail] links in emails werken niet meer' aangezien je mailto: links het blijkbaar nog wel doen. Tevens verplaats ik je vraag van Windows Operated Systems naar Software Algemeen aangezien Incredimail geen Operating systeem is ( :P ) en het erg relevant is om welk programma het gaat: ik denk dat weinig Tweakers zullen incredimail willen draaien (vanwege de HTML mails die het maakt, maar dat is wat offtopic), die hebben dus ook geen verstand van dat prog.

Trouwens welkom op GoT!

Lees de SA en WOS policies (een van de sticky (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) topics in SA resp. WOS) even door voor waarom het is verplaatst :)

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 31-01-2004 10:54 . Reden: het woordje brakke uit HTMl even verwijderd, kwam wat trollerig over :X ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Herstel: het is niet de bedoeling om kloontjes te maken, open straks even (als het gebruik makend van bovenstaande tips en FAQ topicstart nog nodig is) een nieuw topic onder je originele account zodat we weer kunnen meedenken - ondertussen stuur ik even wat uitleg over clones :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.