[xp] slaapfunctie werkt niet meer na windows update ?

Pagina: 1
Acties:

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 01:21

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Van de week mijn PC geupdate met de laatste patches via de windows update site. Blijkbaar zit daar een patch tussen die er voor zorgt dat mijn PC niet meer resumed nadat deze in een slaap functie is gezet. Hij schrijft het geheugen leeg naar de hardeschijf. De PC gaat uit. Daarna zet ik de PC weer aan, hij leest het geheugen in tot de volle 100%, maar daarna is het einde oefening. Hij bevriest dan helemaal. Dit gebeurd nu al bij 3 PC's waaronder mijn Acer Travelmate Pro 800 laptop. Ervaart iemand ook anders deze problemen? Weet iemand welke patch dit veroorzaakt? Graag jullie hulp _/-\o_

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 13:55
LOL gebruik je slaapfunctie? naja ik probeer het ff...

... Lol dat gaat snel naja et werkt bij mij wel, Hij doet het gewoon zoals hij het deed voordat ik op standby drukte. Hoe lang laat je je pc in standby modus staan? misschien ligt het daar aan en heb je al gegoogled naar dit probleem, misschien dat microsoft dit al weet en dat ze al betzig zijn met een patch

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bedoel je hibernate (slaap) of suspend (standby) ?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Neowam

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 31 januari 2004 @ 19:14:
Bedoel je hibernate (slaap) of suspend (standby) ?
Ik kan het met beide reproduceren en dat sinds nadat ik dus een windows update heb binnengehaald die hier nu voor zorgt. De vraag is nu dus welke windows update :?

[ Voor 8% gewijzigd door Neowam op 04-02-2004 14:43 ]

• Neowam

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
YoYoost schreef op 31 januari 2004 @ 15:36:
LOL gebruik je slaapfunctie? naja ik probeer het ff...

... Lol dat gaat snel naja et werkt bij mij wel, Hij doet het gewoon zoals hij het deed voordat ik op standby drukte. Hoe lang laat je je pc in standby modus staan? misschien ligt het daar aan en heb je al gegoogled naar dit probleem, misschien dat microsoft dit al weet en dat ze al betzig zijn met een patch
Heb je wel alle updates geinstalleerd van windows update?