Toon posts:

Foto's van LG naar COMP sturen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit ook met het probleem van de lg en foto's, heb de software ge-update en de functie staat er in om foto's te uploaden alleen hij zit te zeuren over dat Ircomm2k..dus dat ook gedload maar nu heeft tie het over een vissuele comp poort en iets met infraroodadaptor ofzoiets..en kan wel foto's uploade alleen ze kome niet aan op me comp zeg maar..

weet iemand wat ik ik fout doe of nog moet installeren??????????? |:(

Verwijderd

beetje onduidelijke startpost hoor, ik snap er werkelijk de ballen van :?

je wil dus van een camera je foto's op je pc zetten ???

zet eerst specs erbij van waar je mee werkt, model camera en pc
heb je uberhaupt wel infrarood op je pc zitten???

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 01:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Juist..maar uiteraard als je de phone niet eens heb ga je dit niet snappen..heb dus ook alleen maar wat aan reacties van mensen die weten waar ik het over heb en de oplossing er voor hebben..

het probleem is dat de geleverde software niet compleet is en je je foto's die je maakt met je mob niet kan zenden naar je comp, wat met een sotware update wel moet kunnen alleen is er een probleem met ircomm2k en dan nog iets met vissuele comppoorte en infrarood gebeuren

Verwijderd

Topicstarter
LG g7100 telefoon..

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 01:16:
Juist..maar uiteraard als je de phone niet eens heb ga je dit niet snappen..heb dus ook alleen maar wat aan reacties van mensen die weten waar ik het over heb en de oplossing er voor hebben..

het probleem is dat de geleverde software niet compleet is en je je foto's die je maakt met je mob niet kan zenden naar je comp, wat met een sotware update wel moet kunnen alleen is er een probleem met ircomm2k en dan nog iets met vissuele comppoorte en infrarood gebeuren
Je hebt het alleen maar over "de lg" waar dus niemand van weet waar je het over hebt. Schijnt dus een mobiele telefoon te zijn :? Kan ik uit je startpost niet opmaken. Je begint erg af te geven aan een gebruiker die je probeert te helpen terwijl je pas ACHTERAF het type telefoon doorgeeft...

Daarnaast praat je erg onduidelijk (dialect?) en geef je onjuiste informatie (Vissuele compoort?) Virtuele Compoort zul je bedoelen... :{ Ofzoiets kunnen we niks mee.....

Voor je gaat klagen tegen een ander, graag gewoon even duidelijk zijn zodat het voor een andere ook via de search nog een beetje terug te vinden is (GoT is een groot naslagwerk voor alle IT problemen, daar hoort dus ook een beetje nette uitleg en vraagstelling bij).

Je manier van vragen is er onduidelijk en zelf irriterend...... Just my opinion....

[ Voor 50% gewijzigd door Fairy op 31-01-2004 01:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 01:16:
ok dan houd ik me smoel wel hoor :X

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 01:20:
[...]

ok dan houd ik me smoel wel hoor :X
Done..... topicreport.........

@PlayzMad: Dit is geen manier om een topic te openen mijns inziens... Lees even de FAQ door en probeer het opnieuw.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap werkelijk niet waar jullie op reageren..

als je toch gewoon niet weet waar het over gaat reageer dan niet

wat heb ik hier nou aan

als ik zin heb in discussies en onnozuhle reacties dan ga ik wel op een chatbox hangen..

iemand die gewoon de phone heeft en dus ook het probleem heeft gehad weet precies waar ik het over heb dus is het niet nodig om alle informatie te geven

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 01:23:

wat heb ik hier nou aan

als ik zin heb in discussies en onnozuhle reacties dan ga ik wel op een chatbox hangen..

iemand die gewoon de phone heeft en dus ook het probleem heeft gehad weet precies waar ik het over heb dus is het niet nodig om alle informatie te geven
De enige die nu onnozele reacties geeft ben jij. Jij bent brutaal bezig op een forum waar mensen je proberen te helpen en het kost je geen cent....

Met 4 posts op dit forum denk je even te kunnen bepalen hoe hier de vragen gesteld worden. Daar hebben we een FAQ voor als je weet wat dat is....

Ga liever gewoon 0900-LG betaalnummer bellen ofzo :{ :O

[ Voor 14% gewijzigd door Fairy op 31-01-2004 01:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 01:23:

wat heb ik hier nou aan

ik snap werkelijk niet waar jij het over hebt, dat is het probleem.

ik had je waarschijnlijk wel kunnen helpen omdat ik ook bekend ben met deze tel.
maar nu :X GA IK SLAPEN , 2bad bro :Z

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 01:26:
[...]

ik snap werkelijk niet waar jij het over hebt, dat is het probleem.

ik had je waarschijnlijk wel kunnen helpen omdat ik ook bekend ben met deze tel.
maar nu :X GA IK SLAPEN , 2bad bro :Z
Truste ;)

Verwijderd

Topicstarter
hey kerel get a life..

wat zit je hier nou dapper te doen

ten eerste hoor je mij niet klagen over het forum en al helemaal niet over betalen

of niet betalen

en dus als ik al 269 dingen gepost had dan hoorde ik der ook bij???

ik stel hier gewoon een vraag, wat werkelijk voor mensen die der verstand van

hebben echt wel duidelijk is en nu moet ik hier beetje reageren op dit soort

reacties waar ik werklijk niks aan heb.

dus ben je hier nou om mensen te helpen of om berichten van andere mensen

aftekraken

Verwijderd

Topicstarter
jah erg jammer..

alsof er meer mogelijkheden waren voor me probleem, maar oke ,tnx

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Ik heb een life, jij ook?.... :)

Truste kerel en denk maar aan leuke dingen ;) 8)7

Ik ga maffen :*)

Verwijderd

Topicstarter
had het niet tegen nou Fairy

Verwijderd

Topicstarter
jou...

maar goed trusten..

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 01:33:
had het niet tegen nou Fairy
Maakt ook niet uit, ik sta namelijk 100% achter de uitspraken van mijn medeGoTter :)

Daarnaast, de opmerkingen die je maakt slaan wel voor 100% op MIJN post :?

Lees gewoon effe de FAQ, effe Googlen en mogelijk vind je nog wat...

Suc6....
Als je een bericht wilt ontdoen van typefouten, daar is een edit knop voor Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif. 2x achter elkaar posten vinden de admins niet leuk (gewoon een tip...)

[ Voor 47% gewijzigd door Fairy op 31-01-2004 01:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
yeah tnx..

maar het is nou niet zo dat ik meteen na 3 sec hulp van andere ga vragen..

maar oke

trusten

Verwijderd

Topicstarter
oh

oke..

bedankt

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Foei, doe je het weer ;)

Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden, maar dit draadje gaat denk ik wel op slot...

Ik ga nu ECHT maffen hoor, ben erg moe :)

Verwijderd

Topicstarter
hah

ik doe helemaal niks weer

had je nog niet bedankt hoor voor die info :)

dag dag

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze gaat dicht, flamen doen jullie maar ergens anders, hier heeft niemand zin in. :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.