Sinds een paar dagen voor het eerst een niet-windows OS geinstalleerd. Gaat tot nu toe allemaal best aardig. Gnome draait, geluid doet het, ik kan mp3's vanaf m'n (nog) windows-server spelen, etc, etc.
Zojuist wine (20030508) geinstalleerd vanuit de ports. Als ik de verhalen over wine zo lees, dan moet dat allemaal best goed werken, maar bij mij wil het niet zo goed.
Hij moppert het volgende:
Iemand ideeen? Moet ik een nieuwere versie van wine hebben? Moet ik als root inloggen? Help?
Zojuist wine (20030508) geinstalleerd vanuit de ports. Als ik de verhalen over wine zo lees, dan moet dat allemaal best goed werken, maar bij mij wil het niet zo goed.
Hij moppert het volgende:
Als ik google op "failed to load .so lib for builtin .dll" dan wordt er vanalles gevonden, maar dan "failed to load .so lib for builtin huppeldepup.dll". En dan ontbreekt blijkbaar huppeldepup.dll.so in /usr/local/lib/wine Maar een .dll zonder naam lijkt mij vreemd.$ wine d://install.exe
fixme:cdrom:CDROM_GetIdeInterface not implemented for BSD
fixme:reg:GetSystemInfo not yet supported on this system
err:module:BUILTIN32_dlopen failed to load .so lib for builtin .dll: Cannot open "/usr/local/lib/wine/.dll.so"
Iemand ideeen? Moet ik een nieuwere versie van wine hebben? Moet ik als root inloggen? Help?
Siditamentis astuentis pactum.