Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onbekend type chipkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb me lam gezocht op het internet naar een chipkaart met de onderstaande layout

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Image1.gif

Maar ik kon echter niet vinden wat voor type chipkaart dit is. Kan iemand mij misschien vertellen wat voor type chipkaart dit is, of hij beveiligd is (of deze optie biedt), met welke type cardreaders deze uit te lezen is, etc

bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 02:08 . Reden: geocities werkt niet als [img] host ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Zit er nog meer aan die chipkaart vast?
Er zijn maar een paar soorten en de meeste readers zijn zo algmeen dat ze op de meeste kaarten passen. Het probleem zit hem meer in het uitlezen ervan.
Staat er verder niets op de kaart?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 02:11 ]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Het lijkt wel Smart Media

Maar het is het nie

Zit er niet meer omheen ?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 23:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op 30 januari 2004 @ 23:49:

Zit er nog meer aan die chipkaart vast?
Er zijn maar een paar soorten en de meeste readers zijn zo algmeen dat ze op de meeste kaarten passen. Het probleem zit hem meer in het uitlezen ervan.
Staat er verder niets op de kaart?
nee, verder niets, maar ik kan me herinneren dat er een site was waar al die layouts op stonden, maar ik kan er weinig meer over vinden

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 02:12 ]

Verwijderd

Heb je zelf z'n ding ?

Zo ja kun je m niet scannen ?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
De chipknip-chip op een pasje van de ABN-AMRO, als ik me niet vergis

Edit;
Ik vergis me wel. Tis de chip-knip chip op een Postbank chipknip pasje.
Hier zie je m n beetje, heb geen duidelijkere foto kunnen vinden;
Afbeeldingslocatie: http://oud.maarssen.org/elegia_berichten/maarssen/fotos/foto_columns_8-1.jpg
Het 1na laatste vlakje op de onderste rij is ook net als op jouw foto verbonden met het mdidelste vlak..
.kwist wel dat ie me bekend voorkwam :) Ookal zit mn chipknippas nog in de envelop waarin ie gekomen is

Enn ik denk dus niet dat hij uit te lezen is met een uis, tuin en keuken- chipkaartlezer. Maar daar moet je nu zelf genoeg over kunnen vinden :)

[ Voor 156% gewijzigd door frickY op 31-01-2004 10:52 ]

• lexophilia
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 23:42:
Hallo,

Ik heb me lam gezocht op het internet naar een chipkaart met de onderstaande layout

[afbeelding]

Maar ik kon echter niet vinden wat voor type chipkaart dit is. Kan iemand mij misschien vertellen wat voor type chipkaart dit is, of hij beveiligd is (of deze optie biedt), met welke type cardreaders deze uit te lezen is, etc

bedankt
Nah ik heb even getjekt. Die chip ziet precies het zelfde uit als chip op mijn chippas van de postbank.

Dus het kan wel kloppen wat frickY zegt over dat ie overeen komt met zijn chip chip van de ABN amro.

Wat mij betreft is et gewoon een chip chip :)

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-11 15:17
lexophilia schreef op 31 januari 2004 @ 20:14:
[...]

Nah ik heb even getjekt. Die chip ziet precies het zelfde uit als chip op mijn chippas van de postbank.

Dus het kan wel kloppen wat frickY zegt over dat ie overeen komt met zijn chip chip van de ABN amro.

Wat mij betreft is et gewoon een chip chip :)
Als je die kan lezen (en schrijven natuurlijk) is dat wel lekker verdienen }) zodra je weet hoe het werkt post het dan ff,of stuur een mailtje als de policy dat niet toelaat :P >:)

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Pagina: 1