DVDit: Na dvd builden-->lage kwaliteit menu's

Pagina: 1
Acties:

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Heb een dvd gemaakt voor een maat van me. Alleen de menu's die je maakt met DVDit (versie 2.5) zien er in het programma perfect en haarscherp uit. Echter build je een dvd en bekijk je hem op je computer via een dvd player (ulead dvd player, powerdvd) dan is de kwaliteit van de menu's om te huilen.

Ik heb zelf geen dvd brander dus ik moet met m'n hdd naar een vriend en hem daar branden maar niet voordat de dvd van begin tot het eind perfect is, en daar horen dus ook de menu's bij.

Is de kwaliteit op t.v. beter? Net als gecapturede avi van je digitale videocamera? Die zien er ook beroerd uit op je computer maar zet je die bewerkte beelden dan weer terug op je camera en bekijk je ze dan op t.v. dan zien ze er weer goed uit.

Dus mijn vraag, gaat dit goed komen op een t.v. omdat die resolutie er precies voor gemaakt is of heb ik een instelling niet goed staan in DVDit?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb je het al op een televisie geprobeerd met een RW schijf? Dat is de handigste manier om dat uit te sluiten :)
Alleen de menu's die je maakt met DVDit (versie 2.5) zien er in het programma perfect en haarscherp uit.
zijn dat dan statische beelden of spelen de menu's echt af?

[ Voor 45% gewijzigd door G33rt op 30-01-2004 23:32 ]

Verwijderd

Ik heb DVD Shrink en dat werkt perfect en is ook nog gratis ook O-) . Menu's met normale kwaliteit en de filmkwaliteit merk je tevens ook weinig verschil in.

Hier een linkje
DVD Shrink

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Het zijn statische beelden. En het is inderdaad makkelijk om het op een rw te branden. Maar wanneer het niet goed is, kan ik weer m'n schijf inbouwen--> bewerken en weer uit m'n systeem halen om te laten branden. Of... ik ronsel ff een dvd brandertje ergens....

Hoe dan ook. Jullie zijn dus niet bekend met het euvel... Jammer, dan maar m'n schijf steeds uit en in bouwen.

I.i.g. bedankt voor de reacties nog op dit late tijdstip.
Ik ga nu lekker :Z morgen weer klooien.