Wederom Subwoofer gezocht, welke 600-1300 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• boekhour
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 22:57
Hallo allemaal,

Ik wil mijn in aanbouw zijnde muziek-fiml set uitbreiden met een subwoofer. Deze dient vooral bij muziek tot zijn recht te komen maar moet ook een aardverschuiving kunnen veroorzaken bij films... Momenteel heb ik een Onkyo 989 upgII staan met Dynaudio Contour 1.1 mini-monitors. Deze laatste kunnen uitstekend worden aangevuld met een kwalitatief goede subwoofer. Zelf zit ik te denken aan een Rel Storm III of een sub van MJ Acoustics, van de laatste weet ik nog niet zoveel iemand misschien meer? Zijn er nog meer merken/types het overwegen waard?

Alvast bedankt!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Je zou ook is bij SVS moeten kijken, wat ik ervan gehoord heb zijn dat de bruutste subwoofers ooit...

Samen staan we sterk!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ik heb een Klipsch KWS-12. Toen ik subs ging luisteren had ik keuze uit een stuk of 4. Deze was echt fenomenaal beter dan alle andere subs (ook de duurste :P ). In Nederland is deze trouwens een stuk duurder dan in de VS, maar daar kwam ik later pas achter. Ik weet eigenlijk ook niet of dit model nog te koop is. Het linkje dat ik had werkt niet meer. (op http://www.verstoep.net/media/movies.htm)

Deze sub heeft ooit m'n buurmeisje uit bed gerammeld :+ en klinkt bij muziek ook heel fijn. Ik heb er 1,5 jaar terug 700 euro voor betaald.

Siditamentis astuentis pactum.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

woot.. wat een bedragen..

heb je zelfbouw overwogen?? ben je voor de helft van het geld (en wat arbeid) klaar

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 23:16
Idd zoals Pixal hierboven zei: Zelfbouw! voor dat bedrag een mega-sub, of zelfs 2 leuke :D

Geen zelfbouw?

Kieskeurig.nl

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Het is natuurlijk heel erg gemakkelijk te vragen wat lekker gaat klinken, maar zoals je al merkt zijn de antwoorden nogal uiteenliggend. Dit komt omdat elke sub goed is. Belangrijker is natuurlijk of jij hem lekker vind klinken. Je hebt nogal een bedrag uit te geven, dan zou ik lekker zelf gaan luisteren ipv op de meningen van anderen te vertrouwen.

Goede hifi-zaken zullen je een willekeur van subwoofers kunnen voorschotelen, deze kan jij dan zelf lekker rustig beluisteren zodat je zeker weet dat je de beste sub voor jouw oren hebt uitgekozen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.