AutoPatcher XP 4.2 StyleXP dood

Pagina: 1
Acties:

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-04 12:57
Na de instalatie van AutoPatcher XP 4.2 Gold (January Update) doet StyleXP het niet meer ;(. krijg melding dat hij niet kan werken met deze build... :( en of ik wilde update maar aangezien ik all de laatste versie van StyleXP heb valt er weinig te update.

Wie heeft dit ook en/of gehad en weet hier een oplosing voor.

Specs. @ Laptop
WinXP home ver. 2002 + SP1
Intel P4 mobile
StyleXP versie 2.0 Final en voorgaande.

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 13:55
Al geprobeerd het er helemaal af te gooiebn en weer te installeren? (stylexp dus he =]) En staat er anders neit iets op de site ofzo van StyleXP en post daar anders dit probleem ook ff, daar hebben ze er verstand van zou je zeggen

• jordan2k
Heb StyleXP all opnieuw geinstaleerd de update, gaat wel even de full downloaden. En StyleXP 2.0 moet zelfs SP2 ondersteunen. Gaat dan nog wel even kijken daar of ik daar wat kan vinden over dit probleem.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:00
jordan2k schreef op 30 januari 2004 @ 22:51:
Heb StyleXP all opnieuw geinstaleerd de update, gaat wel even de full downloaden. En StyleXP 2.0 moet zelfs SP2 ondersteunen. Gaat dan nog wel even kijken daar of ik daar wat kan vinden over dit probleem.
AutoPatcher XP installeert een gepatchte UxTheme.dll. Hierdoor hoef je in principe geen StyleXP meer te draaien. :) Waarschijnlijk doet StyleXP een MD5 check op UxTheme.dll en dat is dus niet de verwachte versie. :P

Oplossing: UxTheme.dll unpatchen of gewoon zonder StyleXP want die is toch niet meer nodig. :)

• jordan2k
hmm, maar heb dus tijdens autopatcher install niet die service laten instaleren.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:00
jordan2k schreef op 30 januari 2004 @ 23:22:
hmm, maar heb dus tijdens autopatcher install niet die service laten instaleren.
Is geen service, is gewoon een gewijzigd bestand.

edit:

http://www.lightstar1.com/install.htm

Hiermee moet het wel lukken. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Billie op 30-01-2004 23:32 ]

• jordan2k
Handmatig verwijdere kwam ik er achter dat explorer er niet blij mee was :)
dus maar weer ongedaan gemaakt en toen dat progie geprobeerd.

Na uitvoeren van dat progie werkt zelfs StyleXP weer.

Thanks wel raar dat op de site van TGTSoft niets te vinden is hierover.
Pagina: 1