Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Af en toe geen plaatjes

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 21:38
Ik krijg af en toe geen plaatjes in een topic te zien terwijl die er wel horen te zijn.
Ik heb aan iemand anders gevraagd op irc of die ze wel kon zien en hij kon ze wel zien. Toen heb ik met mozilla het topic geopend en kon ik de plaatjes nog niet zien.
Als ik in de bron kijk zie ik daar wel links staan en die links kan ik gewoon openen.
Ik praat over dit topic:
Videocamera gevonden.
maar er zijn wel meer topics maar die weet ik zo niet.

www.hetbsg.nl

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Om welke plaatjes gaat het dan ?
De plaatjes zoals de smilies, of de extern gelinkede files, zoals in dat topic de plaatjes die de topicstarter laat zien ?

Het eerste zou wel een bug kunnen zijn, het 2e staat los van het forum, en is dus geen bug ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Beelzebub

www.hetbsg.nl

• Beelzebub
...

[ Voor 255% gewijzigd door Beelzebub op 30-01-2004 22:39 ]

www.hetbsg.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En we moeten dus aannemen dat jij bovenstaande plaatjes niet ziet? ;) Probeer eens te pingen naar crew.tweakers.net en www.twc.sshunet.nl :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Beelzebub
Die url's kan ik gewoon pingen en die als ik op de links klik van de plaatjes die ik heb gegeven dan zie ik het plaatje wel maar in dat topic dus niet.
In die post op 22:20 ben ik met de code een beetje aan het spelen om te zien waar het probleem ligt.

edit: het lukte me net om iets te doen op het forum waardoor ik het plaatje wél te zien kreeg in het desbetreffende topic maar ik was zo stom om dat weer te deleten.
moto-moi schreef op 30 januari 2004 @ 22:13:
..............
het 2e staat los van het forum, en is dus geen bug ;)
Als ik in een post iets verander en daardoor het plaatje wel kan zien in het topic lijkt me dat toch een bug omdat ik niks verander aan mijn instellingen maar ik verander wel iets op het forum.

nog een edit:

Ik heb dus 3 verschillende browsers geprobeerd: IE, mozilla en opera. van allen de nieuwste versies en bij alle 3 zie ik de plaatjes niet.

[ Voor 71% gewijzigd door Beelzebub op 30-01-2004 22:49 ]

www.hetbsg.nl

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
me 2 :)

Onbekend type chipkaart

Plaatje in startpost wordt weergegeven als kruisje, in zowel FB 0.7 als IE6. URL kopieren en in nieuw venster openen werkt wel :?

edit: ook na CTRL+F5 uiteraard

[ Voor 8% gewijzigd door Mike Jarod op 31-01-2004 00:04 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Volgens mij heeft de hoster een referercheck ingebouwd.
Ik snap alleen niet wat dit met react te maken heeft :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Mike Jarod
  • Niet online
Mja wij als onwetende wezens trekken snel de conclusie dat het dan maar aan React ligt ;)

Maar is toch opmerkelijk dat in het topic wat ik als voorbeeld geef, een aantal mensen het wel, en een aantal mensen het niet kunnen zien :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mike Jarod schreef op 31 januari 2004 @ 00:03:
me 2 :)

Onbekend type chipkaart

Plaatje in startpost wordt weergegeven als kruisje, in zowel FB 0.7 als IE6. URL kopieren en in nieuw venster openen werkt wel :?

edit: ook na CTRL+F5 uiteraard
Het verschil is dat bij bovenstaand topic niemand het plaatje ziet tenzij hij het al in zijn cache heeft staan; of standaard al referers blockeert.... Die plaatjes die TS niet kan zien lijken niet datzelfde probleem te hebben

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Plaatje in startpost wordt weergegeven als kruisje, in zowel FB 0.7 als IE6. URL kopieren en in nieuw venster openen werkt wel
Geocities/Yahoo laat remote linking niet toe (referrer checks) - lokaal in het topic gefixt door het plaatje op theforumisdown te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 02:13 ]

• Mike Jarod
  • Niet online
Bedankt euss :)

"service van de zaak" zegmaar ;)

• Beelzebub
Misschien ligt het niet aan react nee maar ik weet dan niet waar het wel aan ligt.

edit:

trouwens, in dat topic over die chipkaart zie ik ook geen plaatje staan.

[ Voor 35% gewijzigd door Beelzebub op 31-01-2004 09:58 ]

www.hetbsg.nl

Verwijderd

In dat geval vermoed ik toch echt een probleem met je PC, wellicht te weinig schijfruimte, RAM of een firewall, bannerblocker etc die te strak staan afgesteld oid of een te weinig concurrent HTTP1.1 connecties / te korte time-out.

In elk geval kan BUG dan weinig voor je betekenen en zou je eens een topic kunnen overwegen in Software Algemeen - mocht je het probleem niet kunnen fixen.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 10:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.